۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که بازیکنانش امشب در چارچوب مسابقات لیگ اسپانیا با بازوبند مشکی به میدان می روند.

 

به دنبال حمله تروریست های داعش به تجمع هواداران باشگاه رئال مادرید در شهرد بلد که منجر به کشته شدن 16 عراقی شد، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که بازیکنانش امشب در چارچوب مسابقات لیگ اسپانیا با بازوبند مشکی به میدان می روند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، باشگاه رئال مادرید با صدور بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با مردم عراق و خانواده های قربانیان تاسف خود را از این حمله ابراز کرد.

دربیانیه این باشگاه آمده است : باشگاه ناراحتی کامل خود را ابراز می دارد و با خانواده و نزدیکان  قربانیان ابراز همدردی می کند. رئال مادرید همدردی خود را با مردم عراق که با خشونت افراطی ها مورد بی مهری قرار می گیرند ابراز می دارد. فوتبال و ورزش همیشه محل صلح و دوستی است و نباید چنین رفتار تروریستی در آن دیده شود.

دولت اسپانیا هم اعلام کرد : این یک حرکت تاسف بار بود چرا که تروریست ها بی گناهانی را هدف گرفتند که تنها هدفشان دنبال کردن یک رویداد ورزشی بود. دولت اسپانیا همدردی خود را با مقام های عراق و همچنین خانواده قربانیان ابراز می دارد و از تروریسم ابراز تاسف می کند. ”

در حملۀ  داعش به قهوه خانه ای در شهر بلد عراق که محل تجمع هواداران باشگاه رئال مادرید است، دست کم 16 تن کشته و 30 نفر مجروح شدند.

قهوه خانه ای که هدف حملۀ داعش قرار گرفته است، محل تجمع هواداران رئال مادرید از شهرهای مختلف عراق، از جمله بلد، العماره، سامراء و کربلاء، است.

اعضای کانون هواداران رئال مادرید در عراق برای دیدن مسابقات قدیمی این تیم، برگزاری جشن و دیگر فعالیت های کانون خود دراین قهوه خانه جمع می شوند.

تیم فوتبال رئال مادرید امشب(شنبه) در چارچوب لیگ برتر اسپانیا قرار است به دیدار تیم " دیپورتیوو لاکرونیا" برود .

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =