۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶

روزنامه توریسم نوشت: یک روزنامه انگلیسی روزدوشنبه نوشت که شرکت هواپیمایی انگلیس«بریتیش ایرویز» قصد دارد در مقابل پذیرایی با مواد غذایی در برخی مسیرهای پروازی، بهای آن را از مسافران دریافت کند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن، این در حالیست که بریتیش ایرویز از ده ها سال پییش تاکنون تاکید می کرد که پذیرایی رایگان از همه مسافران در پروازهایش، یکی از بخش های اصلی محصولات و خدمات این شرکت است.
بر اساس گزارش هایی که به ایندیپندنت رسیده است، الکس کروز رییس جدید این شرکت ممکن است با ایجاد تغییر در این سیاست، به مسافران مسیرهای کوتاه پروازی، امکان خرید ساندویچ های تشریفاتی را به قیمت های گران بدهد.
به گفته منابع شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، کروز که ماه گذشته (آوریل) ریاست و مدیرعاملی این شرکت را به عهده گرفت، ممکن است از شرکت سوپرمارکت های زنجیره ای ویتروز برای عرضه محصولات با کیفیت و نرخ بالا استفاده کند.
این تصمیم، پذیرایی از مسافران را برای این شرکت از هزینه به منبع درآمد تبدیل خواهد کرد و به این شرکت امکان خواهد داد که بهای بلیت را برای رقابت با شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت مانند ایزیجت و رایان ایر، کاهش دهد.
ایزیجت که یک هواپیمایی ارزان قیمت است، از سال 1995 برای ارایه مواد غذایی و نوشیدنی، از مسافران بهای آن را دریافت می کند.
مسافران بریتیش ایرویز تاکنون در مسیرهای طولانی اروپا مانند آتن و استانبول سه وعده غذا و در پروازهای مسافت کوتاه، میان وعده دریافت می کرده اند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =