۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۰

ایران نوشت:شامگاه 29 تیرماه سال گذشته، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرری در جریان قتل جوان 26 ساله‌ای به نام یعقوب قرار گرفت. نخستین تحقیقات نشان داد که وی در جریان نزاع، با ضربات چاقو مجروح شده و در بیمارستان جان سپرده است.


رامین جوانی که او را به بیمارستان رسانده بود در بازجویی گفت: شب حادثه من و یعقوب با هم نوشیدنی الکلی خوردیم و سپس برای تفریح و دور زدن در خیابان سوار خودرویم شدیم. وقتی بــــه خیابان 13 آبان رسیدیم دوستم یعقوب پیاده شد تا به خانه‌شان برود، اما دید یکی از بچه محل‌ها سر کوچه‌شان نشسته است.
در این هنگام مهدی ناسزاگویان به طرفمان آمد که با هم گلاویز شدیم و در جریان نزاع دیدم مهدی با ضربات چاقو، دوستم یعقوب را زخمی کرد. همان موقع یعقوب را که خون‌آلود به زمین افتاده بود به بیمارستان رساندم که چند ساعت بعد هم جان سپرد.
به دنبال این اظهارات، متهم فراری بلافاصله تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شد. وی در بازجویی‌ها گفت: شب حادثه سر کوچه‌مان نشسته بودم که یعقوب و رامین در حالی که سوار خودرو بودند، سر رسیدند.
آن زمان من هیچ شناختی از یعقوب (مقتول) نداشتم و تنها رامین را می‌شناختم. در این میان یعقوب از خودرو پیاده شد و شروع به ناسزاگویی کرد که با هم گلاویز شدیم. در جریان نزاع، چاقویی از روی بساط یک هندوانه فروش برداشتم و در دفاع از خودم ضرباتی بر بدن یعقوب وارد آوردم که بعد از این واقعه در بیمارستان فوت کرد. باور کنید من بی‌گناه بودم و آنها ناسزاگویی کردند و به طرفم حمله‌ور شدند. من هم چاره‌ای جز دفاع از خود نداشتم و هرگز تصور نمی‌کردم ضربه‌های چاقو باعث مرگ یعقوب می‌شود.
صبح دیروز متهم به قتل در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و قضات دادگاه پس از شور او را به قصاص نفس (اعدام) محکوم کردند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =