باهم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای آی تی در روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 می‌کنیم.

خبرآنلاین:

شماره 1 - ملاقات روز چهارشنبه این هفته مارک زاکربرگ با اعضای محافظه‌کار برجسته در رسانه‌ها برای رسیدگی به اتهام تعصب سیاسی فیس‌بوک.

شماره 2 - بقالی آنلاین و بزرگ سایت آمازون با اقلام جدید پر شد.

شماره 3 - وارن بافت میلیاردر معروف نبرد برای به چنگ آوردن یاهو را رسماً آغاز کرد. چند ماهی است که کمپانی‌های بزرگ تقاضای خرید یاهو را با قیمت‌های مختلف دارند.

شماره 4 - دیوید تپر میلیاردر معروف تعداد سهام خود را در اپل کاهش داد. حرکت وی بسیار پرمعنی ارزیابی‌شده است. وی قبلاً 1.26 میلیون سهم اپل را در اختیار داشت.

شماره 5 - «لوئیس هنمن» شریک در کمپانی e.ventures و به‌عنوان سرمایه‌گذار برلینی، نسبت به خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی و خروج بخش وسیعی از سرمایه‌ها از این اتحادیه به‌سوی استارتاپ های انگلیسی هشدار داد.

شماره 6 - ماه آینده تحقیقات اتحادیه اروپا درباره گوگل و نقض قوانین ضدانحصار به‌پایان می‌رسد و ممکن است جریمه 3 میلیارد یورویی گریبان گوگل را بگیرد.

شماره 7 - شریل سندبرگ مدیر عملیات فیس‌بوک برای اولین بار به‌صورت عمومی و در سخنانی احساسی درباره جزییات مرگ همسر خود گفت. وی یکی از 100 فرد تاثیرگذار جهان لقب گرفته و بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه با حضور در گوگل و فیس بوک برای خود جمع کرده است.

شماره 8 - اپل بیش از یک میلیارد دلار روی اپلیکیشن تاکسی آنلاین چینی به نام Didi chuxing سرمایه‌گذاری کرد. کمپانی چینی خبر انتشار اوراق قرضه این شرکت در سال آینده در آمریکا را رد کرده است.

شماره 9 - سرویس آنلاین ارسال غذا در انگلیس به نام Deliveroo قول داده است خدمات خود را در 40 شهر دیگر این کشور گسترش دهد. این کمپانی کار خود را در 38 شهر بزرگ انگلیس با موفقیت آغاز کرده است.

شماره 10 - گوگل کروم با نصب اچ تی‌ام ال 5 به‌صورت دیفالت، پیش فرض در انتهای سال اجازه لود شدن فایل فلش را نخواهد داد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =