۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

ایرنا نوشت: منابع امنیتی عراقی روز چهارشنبه از وقوع یک انفجار جدید در جنوب بغداد خبر دادند.

منابع امنیتی عراقی روز چهارشنبه از وقوع یک انفجار جدید در جنوب بغداد خبر دادند که 2کشته و هفت زخمی برجای گذاشت، همزمان وزیر کشور عراق در یک نشست امنیتی ویژه، حوادث اخیر در پایتخت را بررسی کرد.

منابع امنیتی عراق روز چهارشنبه گفتند که یک بمب در نزدیکی بازاری در منطقه 'ابودشیر' در جنوب بغداد منفجر شد و دستکم 2 کشته و هفت زخمی برجای گذاشت.

از طرفی وزارت کشور عراق دربیانیه ای اعلام کرد که 'محمد سالم الغبان' وزیر کشور عراق در یک جلسه امنیتی ویژه روز چهارشنبه با حضور فرماندهان ارشد امنیتی و انتظامی این وزارتخانه، حوادث اخیر امنیتی را در بغداد مورد بحث و بررسی قرار داد.
براساس این بیانیه، در این نشست، بر ضرورت اهتمام بیشتر به سیستم امنیتی و اطلاعاتی در پیشگیری از حملات تروریستی در بغداد تاکید شد.

پایتخت عراق دیروز سه شنبه شاهد چهار مورد انفجار خونین بود که براثر آن ده ها نفر از شهروندان بیگناه این کشور کشته یا زخمی شدند.
این حادثه تروریستی، با توجه به تکرار آن در هفته های اخیر در بغداد، طی دیروز و امروز چهارشنبه با واکنش تند رهبران سیاسی، شخصیت ها و کارشناسان امنیتی عراق مواجه شده است.
بسیاری از این افراد بر ضرورت تجدید نظر در سیستم امنیت پایتخت و اهتمام بیشتر به مسائل اطلاعاتی و امنیتی در پیشگیری از حملات تروریستی تاکید کردند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =