ایسنا نوشت: مدیر عامل شرکت نمایشگاهی بین المللی نوژن پویان آلمان از افزایش همکاری‌های شرکت های نمایشگاهی بین‌المللی آلمان با قطعه سازان آذربایجان‌ شرقی خبر داد.

واردات صرف انواع کالاها و محصولات به جمهوری اسلامی ایران، طبق تصمیم دولتمردان و مسئولان ارشد نظام، ممنوع شده و این مهم تنها در صورت انتقال دانش فنی از کشور خارجی و تصمیم طرفین برای همکاری مشترک با محوریت تولید و صادرات امکان پذیر است.

"فادی قدوره"، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی بین المللی نوژن پویان در حاشیه برگزاری نشست بررسی نخستین سمپوزیوم و نمایشگاه ماشین سازی، ماشین ابزار و تجهیزات فلزکاری درباره اینکه آیا این شرکت به جز بحث بازاریابی و فروش محصولات خود، تصمیمی به همکاریهای مشترک با جمهوری اسلامی و بخصوص با استان آذربایجان شرقی دارد یا خیر، با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری (AMB2016) در تهران افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه، بازاریابی و فروش صرف قطعات و ماشین آلات خودمان نیست بلکه برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای افزایش سرمایه گذاریهای مشترک با ایران می‌دانیم.

وی افزود: در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا از این روش برای توسعه مناسبات اقتصادی و همکاری های مشترک خود و بخصوص مشتری یابی در نمایشگاه‌های بین المللی استفاده می کنند.

او با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه، آخرین فعالیت ما در کشور ایران نخواهد بود تصریح کرد: ما خواهان افزایش فعالیت های مشترک خود با ایران هستیم و با برگزاری چنین نمایشگاه هایی، جمهوری اسلامی ایران را به مکانی برای ملاقات‌های بین المللی تبدیل می کنیم.

به گفته مدیر عامل شرکت نمایشگاهی بین المللی نوژن پویان، قطعه سازان آذربایجان شرقی نیز از قطعه سازان پرآوازه هستند و شرکتهای قطعه سازی آلمانی همکاری خود با شرکتهای آذربایجانی را نیز افزایش خواهند داد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری (AMB2016)، دهم تا دوازدهم خرداد ماه 1395 در مرکز دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار می‌شود.
22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =