اسماعیل حسن زاده می گوید رای صادره درباره مهدی رحمتی درست است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت دو جلسه ای رحمتی و اینکه چرا نباید این بازیکن در حذفی محروم باشد، می گوید: «بعضی وقت ها ما اعلام می کنیم در اولین بازی رسمی بازیکن محروم است ولی گاهی هم اعلام می شود که او در بازی های لیگ برتر محروم است. حال سؤال اینجاست آیا کمیته انضباطی اختیار قانونی دارد که بگوید یک بازیکن از یک مسابقه خاص محروم بوده و اینکه جغرافیای رأی خود را محدود کند؟!مثالی برایتان می زنم. در گذشته شاهد بودیم که در یک رأی اعلام شده است یک بازیکن تعداد جلسات محرومیتش از اولین مسابقه رسمی محاسبه می‌شود. این موضوع باعث می‌شد که آن بازیکن یک قراردادی با تیم‌های کوچکی بسته که در زوم رسانه‌ای نیستند و با حضور در آن تیم‌ها به‌عنوان مثال حتی در سطح استانی در بازی‌های رسمی حضور پیدا کرده و شاید حضور هم پیدا نمی‌کرد، چون آن مسابقات از دید رسانه‌ها پنهان بود و بعد هم اعلام می‌کرد محرومیتم را پشت سر گذاشتم.» 

رئیس کمیته انضباطی همچنین توضیح داد: «رحمتی از مسابقه رسمی محروم نشده که ماده 13 یا 80 برایش صادر شده باشد. اما ما تشخیص داده ایم که او بر اساس ماده 39 فیفا محروم کنیم.» 

حسن زاده همچنین گفت: «دانه درشت های فوتبال ما حتی اگر رایی علیه آنها داده شد به کمیته استیناف مراجعه کنند. اگر مرا بیرون از فوتبال ببینید می گویم می گویم که اصل در زندگی شخصی من این است که با کسانی که در فوتبال کسب درامد می کند زیاد اعتماد نکنیم یعنی تا روز قبل از اعمال قانون دوست ما بودند و فردای ان روز که رأیشان را دادیم دشمن ما شدند. من امروز قرمز بودم و فردا ابی و امروز ترک بودم و فردا گیلانی یعنی ما با رأی عوض می شودیم. الان سایت رسمی که یک باشگاه نوشته که از رایی که برای کرار داده شد مشخص می شود که کمیته انضباطی طرفدار چه تیمی است مهمترین چالش ما این است که دوستان نگاه درستی به کمیته انضباطی ندارند. باشگاههای مانتیجه را می خواهندبه هر قیمتی . ما در فوتبال روز دنیا از کلمه رفیق به رقیب می رسیم. ما امروزه مشکلترین چالش ما این است که ما با افرادی طرف هستیم که علیه استقلال هستند و به رأی رحمتی اعتراض دارند و ما در این 5 سال استقلال کامل در رای دادن را داشتیم ولی امنیت لازم را نداشتیم.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =