عضو هیات رییسه موقت فراکسیون امید مجلس دهم می گوید در روز انتخابات هیات رییسه مجلس مشخص خواهد شد کدام جریان اکثریت است.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در خانه ملت در گفتگو با خبرآنلاین درخصوص اخبار منتشر شده مبنی بر خروج فراكسيون اميد از اكثريت با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات هيات رييسه گفت:جلسات فراكسيون اميد از اكثريت خارج نشده است، در ليست فراكسيون اصولگرايان نيز در بهترين حالت ١٢١نفر حضور دارند.

وي تصریح کرد: هيچ كدام از اين دو جریان در حال حاضر اكثريت را ندارند و فراكسيون اكثريت در روز انتخابات هيات ريسه مشخص خواهد شد.

‎عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنين در رابطه با برخي اظهارنظرها مبني بر تهرانيزه شدن هيات ريیسه فراكسيون اميد و انتقاد به عدم حضور زنان در اين فراكسيون گفت: اين قبیل اظهارات را قبول ندارم چرا كه هيات رييسه با راي گيري انتخاب شده‌اند.

تاجگردون افزود: در حال حاضر خانم‌هاي عضو فراكسيون ده نَفَر هستند و قطعا در رقابتي كه100 نفر از لیست حضور دارند، وقتی فقط 4 نفر از خانم ها کاندید می شوند طبیعتا شانس رای آوری پایین است. اگر قرار بر رای آوردن بود باید لااقل یکی از آنها رای می آورد و اين ربطي به تهراني و غير تهراني بودن ندارد.

 

17216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AT ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    کسی که با تحلیل 10 نفر از 100 نفر یک خواسته بحق زنان رو به این راحتی بی جا می دونه قطعا نمی خواد بفهمه انتقاد ها سر چیه؟ اگه این آدم ها بخوان هیات رئیسه مجلس رو هم دست بگیرند، قطعا دوباره مطالبات زنان به بهانه بی اهمیت بودن و کم تعداد بودن همین وضعی رو داره که مجلس های قبلی داشته
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    6 9
    پ اکثریت نیستند اصلاح طلبا، خیلی داغ بودید ها
    • بی نام IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
      1 0
      عزيز دلم ما پيش از انتخابات هم گفتيم با توجه به رد صلاحيت ها، در صورتى كه تمام كانديداهاى اصلاحطلب هم راى بياورند اكثريت مطلق نخواهيم بود، هيچوقت حس و حال خودت در روزهاى بعد از انتخابات اسفندماه رو فراموش نكن :