Knocki کنترل کننده هوشمند برای یک خانه هوشمند است.

به گزارش خبرآنلاین، ابزار 79 دلاری که با 3 باتری نیم قلمی حیات می یابد،در واقع نوعی کنترل از راه دور لوازم خانگی هوشمند در خانه است که با ضربه زدن به آن یا کنار آن، قادر به مدیریت انواع لوازم خانگی هوشمند خواهید شد.

اگر چند وسیله هوشمند با چند ریموت کنترل مختلف در خانه دارید، می توانید از Knocki استفاده کرده و همه آنها را با هم مدیریت کنید.

با این وسیله می توانید 10 حرکت مختلف برای 10 کار متفاوت تعریف کنید: مثلا دو ضربه سریع بزنید تا لامپ روشن شود، 3 ضربه سریع بزنید تا ساعت از کوک بیفتد و یا موبایل خود را بیابید.

این محصول جدید با لامپ های هوشمند فیلیپس، اشیای هوشمند سامسونگ مثل یخچال، ترموستات نست و هر نوع وسیله ای مانند اسپیکر یا تلویزیون هوشمند مجهز به وای فای، کار می کند.

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    6 5
    باید دائما وای فای یا بلوتوث دستگاهها روشن باشد و این کار خطر برای سلامتی و روح و روان و خواب و خواب دیدن و جابجایی روح و ازادی حرکت و پیشبینی و پیشگویی از وقایع دارد. هر چه انسان از این وسایل دورتر باشد و استفاده نکند به نفعش هست
  • بی نام RO ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    5 0
    برای ذخیره عکسها تون باید صفحه رو ذخیره بعد از داخل فلدر عکسها رو استخراج کرد ... چرا نمیشه راحت با یک کلیک راست عکس رو ذخیره کرد