ایسنا نوشت: سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی بر چین گفت: از همه بازیکنانم راضی هستم و شهرام محمودی هم تنها بنا بر احتیاط با چین بازی نکرد و از فردا به میدان می رود.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی بر چین گفت: از همه بازیکنان راضی هستم. همه بازیکنان به جز محمودی در شرایط بازی هستند. او هم بنا بر احتیاط امروز بازی نکرد اما از فردا تمرین می‌کند. ما مسافرت طولانی داشتیم. با توجه به اختلاف 5 ساعته بین ایران و ژاپن قدری بازیکنان تحت تاثیر اختلاف زمانی هستند.
وی افزود: با همه این تفاسیر توانستیم بازی خوبی برابر چین انجام دهیم. حالا دو روز وقت داریم تا به بازی با لهستان برسیم. این تیم بسیار قدرتمند است. من دوست دارم با این تیم بازی کنم زیرا نقاط ضعف ما را نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که کجا باید بیشتر کار کنیم.
همچنین سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به پیروزی بر چین گفت: بعد از یک سفر طولانی فکر نمی‌کردم شرایط تیمی مان اینقدر خوب باشد.
سیدمحمد موسوی عراقی بعد از پیروزی بر چین در یک دیدار تدارکاتی گفت: فکر نمی‌کردم بعد از سفری طولانی بدن بازیکنان تا این حد آماده باشد. برد به هر شکل موجب اعتماد به نفس و خوشحالی است. بازی لهستان باید اوج کار ما باشد. مقابل این تیم باید بفهمیم شرایطمان چگونه است. باید با تمام توان بازی کنیم. زمان خوبی هم داریم که ساعت خواب تنظیم می‌شود و 100 درصد برای مسابقات آماده می‌شویم.
وی افزود: بازی یک مقدار سخت بود زیرا مربی می‌خواست ارنج های مختلف را تست کند اما اگر با ترکیب اصلی بازی می‌کردیم می‌توانستیم 3 بر صفر هم ببریم. اما شرایط خیلی خوب بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =