احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از نهایی شدن روند مذاکرات این باشگاه با دراگان تراویسا پاسور تیم ملی ایتالیا خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، احد یوسفی در گفتگو با سایت باشگاه شهرداری ارومیه گفت: اولويت اول ما حفظ سرمایه های بومی است اما اگر بازیکنی بخواهد به علایق و دلبستگی های مردم زادگاهش پایبند نماند ناچار خواهیم شد به بازیکنانی دیگر رو بیاوریم چون ما خواهان قهرمانی به هر قیمتی نيستيم!
وی درباره جذب درگان تراویسا پاسور و کاپیتان تیم ملی ایتالیا اذعان داشت: مذاكرات با اين بازيكن تقريبا به مرحله نهايي رسيده است . دراگان چند بار به عنوان بهترین پاسور جهان انتخاب شده است و يك بازيكن کاملا حرفه اي مي باشد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص جذب دستياران سرمربي خارجي باشگاه تصريح كرد: ساسان خداپرست مربی سال های گذشته ارومیه دستیار تراویسا خواهد بود.ضمن اینکه دیگر دستیاران وی هم بزودی مشخص خواهد شد.

یوسفی گفت:هدف ما اين است كه با حضور مربی بزرگي چون یوبومیر تراویسا در شهرداري اروميه، از دانش بالاي اين مربي در برنامه های باشگاه و تیم های پایه نیز استفاده كنيم تا در سالهاي بعدي گامی بنیادی و اساسی برای تقویت پایه های والیبال شهر ارومیه برداریم.

وی در ادامه افزود: تقریبا ساختار تیم مشخص است و در چند روز آینده ترکیب کلی تیم مشخص و اعلام خواهد شد.

مديرعامل باشگاه در پايان با تشكر از حمايت همه جانبه هواداران در سالهاي اخير ، بيان داشت:با بازیکنانی از کشورهای روسیه ، فنلاند ، آلمان و فرانسه برای پست پشت خط زن مذاکراتی انجام دادیم ولی در چند روز آینده اسامی آن ها را پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

شایان ذکر است در صورت قطعی شدن پیوستن تراویسا، این پاسور جایگزین سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی که گفته میشود در صورت ترانسفر نشدن به لیگ های خارجی به یکی از دو باشگاه پیکان یا بانک سرمایه خواهد پیوست میشود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =