ایران نوشت:شامگاه 18 اردیبهشت امسال مرد جوانی همراه دوستش برای خرید موتور به حوالی کارخانه ایران خودرو رفت اما درحالی که در تاریکی شب منتظر مرد فروشنده بود از سوی سرنشینان یک خودروی سمند مورد حمله قرار گرفت.


سعید که با دیدن این صحنه شوکه شده بود به سرعت به سمت خودرویش دوید اما مردان مهاجم با قمه به سمت او و دوستش حمله کرده و با تهدید پول‌هایشان را گرفته و از محل گریختند.
بدین‌ترتیب تیمی از کلانتری 140 باغ فیض تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغازکردند. سعید نیز اصرار داشت که نقشه این سرقت از سوی مرد موتورفروش طراحی شده است چرا که پس از سرقت او دیگر به تماس‌هایش پاسخ نمی‌دهد.
همین کافی بود تا تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 برای ردیابی این دزدان خشن وارد عمل شوند.
در ادامه مأموران با تحقیقات فنی و پلیسی پی بردند که مرد فروشنده در کار معامله و قاچاق مواد مخدر نیز فعالیت دارد و پس از سرقت شبانه همدستانش، مخفیگاهش را تغییر داده است.
تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران روز 30 اردیبهشت ماه موفق به دستگیری سهیل شدند. درحالی که وی در بازجویی‌های ابتدایی منکر هرگونه سرقت شد اما سرانجام لب به اعتراف گشود.
وی در اعترافاتش گفت: سال‌هاست که با سعید بچه محل هستیم. او از من خواست تا برای مراسم تولدش نیم کیلو مواد مخدر تهیه کنم اما پس از دریافت پول نتوانستم مواد را دراختیارش قرار دهم او نیز ادعا کرده که من با طراحی نقشه زورگیری 4 میلیون تومان از او به سرقت برده‌ام.
بنابر این گزارش، بازپرس علی وسیله ایرد موسی که پس از شنیدن اظهارات متهم با دو داستان متفاوت روبه‌رو شد متهم را برای تحقیقات بیشتر دراختیار مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار داد تا راز این زورگیری شبانه فاش شود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    9 0
    نیم کیلو مواد مخدر برای تولد،مگر می خواستی تولدت را در پادگان بگیری که این همه مواد مخدر خواستی