۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
دولت آماده سفر به آذربایجان غربی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه هماهنگی اعضای هیئت دولت برای سفر به آذربایجان غربی گفت: با همدلی، هماهنگی و استفاده از همه امکانات و توانمندی ها، باید بر تلاش ها و فعالیت ها برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه پایدار و متوازن در کشور، شتاب داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با همدلی، هماهنگی و استفاده از همه امکانات و توانمندی ها، باید بر تلاش ها و فعالیت ها برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه پایدار و متوازن در کشور، شتاب داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در این نشست که با حضور رییس دفتر رییس جمهوری ، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، معاونان رییس جمهوری در امور اجرایی ، محیط زیست و زنان و خانواده ، وزیران و معاونان وزارتخانه های نیرو، نفت، راه و صنعت ، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ، دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی و استاندار آذربایجان غربی برگزار گردید، عمده طرح های عمرانی و فرهنگی استان بررسی و تصویب شد.
اجرای این طرح ها می تواند جهشی در توسعه پایدار و متوازن استان آذربایجان غربی ایجاد کند.
در ابتدای این جلسه، گزارش آخرین وضعیت دریاچه ارومیه و اقدامات انجام شده برای احیای این دریاچه ، بررسی و درباره جزئیات آن بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
شرکت کنندگان در ادامه این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید، طرحهای مطروحه در حوزه های آبرسانی، کشاورزی و ازجمله زهکشی اراضی، صنعتی و بویژه تقویت زیرساخت های شهرکهای صنعتی ، بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستانهای استان ، انرژی و گازرسانی و ورزشی را برای اجرا، نهایی کردند.
در این جلسه همچنین با اشاره به ضرورت پیشبرد سریع طرحهای مرتبط با اقتصاد مقاومتی ، حمایت دولت از مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های توسعه ای و از جمله در حوزه پتروشیمی در استان، مورد تاکید قرار گرفت.
جزئیات این طرح ها توسط رییس جمهوری و در جریان بیست و هشتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید اعلام می شود.
دکتر روحانی قرار است دهم خرداد ماه به استان آذربایجان غربی سفر کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =