مانیتورینگ ضربان قلب به‌صورت پیش نصب‌شده در دو ساعت هوشمند جدید ساخت پبل مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی پبل قبل از اینکه ساعت اندرویدی یا اپلی تولید شود، موجود بود و حالا به‌عنوان یکی از موفق‌ترین های بازار ابزارهای هوشمند، دو مدل جدید Pebble 2 و Pebble Time 2 را در کنار Pebble core برای دونده‌ها رونمایی کرد.

امسال پبل روی تناسب‌اندام و سلامت بدن تمرکز تجاری کرده و به گفته اریک میگی کوفسکی مدیر اجرایی کمپانی به همین خاطر محصول Pebble Core را برای دونده‌ها ساخته‌وپرداخته است.

مدل Pebble 2 به قیمت 129 دلار ساعتی کژوآل محسوب می‌شود که سیاه‌سفید با صفحه‌نمایش جوهر الکترونیکی با بند سیلیکونی انعطاف‌پذیر ساخته‌شده است و تا 30 متری زیر آب جواب می‌دهد. صفحه نمایشگر آن 1.26 اینچی و ظریف‌تر از مدل قبلی شده است. ابعاد آن 39.5 در 30.2 در 9.8 میلی‌متر تعریف‌شده است.

ردیابی ضربان قلب هر 10 دقیقه مانیتور می‌شود که این فاکتور در مدل Pebble Time 2 نیز تعریف شد است.  این ساعت با نمایشگر 1.5 اینچی (رزولوشن 200 در 228 پیکسل)، بند پلاستیکی و بدنه استیل دارد و به قیمت 199 دلار با 10 روز عمر باتری و تاچ بزرگتر در ابعاد 40.5 در 37.5 در 10.8 میلی‌متر از ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

همچنین با ویژگی موسوم به Actions می‌توان به اپ های تعریف‌شده سریع‌تر دسترسی پیدا کرد. وجود اپ Uber روی ساعت یکی از موارد قابل‌ذکر روی مدل جدید بود که نمایش داده شد تا کاربران به‌سرعت به تاکسی‌تلفنی آنلاین دسترسی پیدا کنند.

اما محصول سوم به نام Pebble Core به قیمت 99 دلار چیزی مشابه آی پاد شافل اپل است که جی‌پی‌اس داشته و مودم 3G و وای فای روی آن نصب‌شده و به‌صورت استریم سرویس موسیقی اسپاتیفای را اجرا می‌کند تا دونده بتواند با هیجان بیشتر از این محصول استفاده کند.

 

5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =