پرویز مظلومی پیروزی والیبال ایران مقابل کانادا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال پیش از دیدار امروز تیمش در فینال جام حذفی گفت:ابتدا باید یادی از شهدای خوزستان و خونین شهر خرمشهر کنیم. همچنین از طرف خودم و باشگاه استقلال پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم.

مظلومی در ادامه گفت: ما هم مثل ذوبی ها نسبت به برگزاری جام حذفی در این تازیخ معترض هستیم. ما 16 روز است که از جریان مسابقات دور بودیم و باید تیم را در شرایط مسابقه قرار می دادیم.  لیگ تمام شده ولی ما با بازی کردن تلاش کردیم تا خود را در شرایط بازی نگه داریم و اگر کسی باید معترض باشد، این ما هستیم. تلاش می‌کنیم یک بازی خوب را ارائه دهیم و آمدیم این جام را مال خود کنیم
سرمربی استقلال درباره ذوب آهن گفت: با حریف سختی به اسم ذوب‌آهن بازی داریم. سجاد شهباززاده و خسرو حیدری محروم هستند، اما سایر بازیکنان آماده هستند. ما می‌خواهیم جام را بگیریم.
مظلومی درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی درباره رأی کمیته انضباطی مربوط به مهدی رحمتی گفت: گل محمدی اگر دوست دارد ما تمام بازیکنان‌مان را نیاوریم و بدون بازیکن بازی می کنیم. ما عادت کرده‌ایم وقتی از یک مسئله ناراضی هستیم، از این حرف‌ها بزنیم تا فدراسیون و سازمان لیگ از موضع خودش عقب‌نشینی کنند.
مظلومی درباره اینکه چه نظری درباره تغییر زمان جام حذفی از تاریخ سوم خرداد به نهم خرداد دارد، گفت: خدا را شکر که ذوب‌آهن از مرحله گروهی بالا رفت، اما اگر بازی سوم خرداد برگزار می‌شد برای ما بهتر بود، چون درگیر مسابقات بودیم. در این بین فصل نقل‌وانتقالات هم هست و بحث حضور برخی بازیکنان در استقلال می‌شود که ما مجبوریم با بازیکنی که در آن پست داریم صحبت کنیم تا روحیه‌اش پایین نیاید. 

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =