۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
تو هنوز هم خونین‌شهری!

برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ایران بین دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن، شور و حرارت ویژه‌ای را به شهر میزبان مسابقه تزریق کرده است.

به گزارش آی اسپورت؛ خونین‌شهر، حالا بالاخره در یک رویداد بزرگ در سطح اول فوتبال ایران سهم دارد و همین بهانه کافی است تا همه مردم شهر، با هیجان در انتظار برگزاری دیدار فینال باشند. ظرفیتِ محدود ورزشگاه خرمشهر، موجب شده است مدیران این شهر تصمیم به پخش جریان مسابقه در سالن‌های سینما بگیرند تا از این راه هم مردم بیشتری را در هیجان بازی سهیم کنند و هم برای سالن‌دارها درآمد بسازند. اما از سینماهای خرمشهر که حرف می‌زنیم، دقیقا از چه حرف می‌زنیم؟ خرمشهر قبل از انقلاب، هفت سالن سینما داشت و امروز تنها یک سینما با دو سالن دارد. سینمانخل خرمشهر، تنها سینمای این شهر به شمار می‌رود که با استانداردهای سینمایی فاصله زیادی دارد.
شاید برگزاری فینال حذفی در خرمشهر، تلنگری جدی برای مدیران تصمیم‌ساز ایران در همه این سال‌ها باشد. کاش اهالیِ شعارِ سازندگی، اصلاحاتی‌ها، دولت مهرورز و دولت تدبیر و امید، این بار با چشم‌های مسلح به حقیقت، به خرمشهر نگاه کنند. به شهری که یک چمن متوسط برای برگزاری فوتبال و یک سالن متوسط سینمایی ندارد. شهری که از دست عراقی‌ها آزاد شده اما گرفتار خودی‌هاست. شهری که جنگ در آن، هرگز به پایان نرسیده است. انگار، هنوز هم توافقنامه صلح، از دروازه‌های شهر عبور نکرده باشد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =