۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و ارتباطات رادیویی درباره مفاد نشست امروز اعضا گفت: کمیسیون به بررسی مدل های مختلف تعیین تعرفه تلفن ثابت پرداخت اما هنوز نتیجه قطعی مشخص نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی اصغر عمیدیان افزود:" پیامدهای مختلف تغییر تعرفه تلفن ثابت در نشست امروز کمیسیون مطرح شد اما با توجه به اهمیت موضوع تعرفه و ضرورت بررسی همه جانبه قرار شد در نشست فوق‌العاده بعدی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با حضور مسئولان شرکت مخابرات ایران برگزار می‌شود، راجع به آن بررسی بیشتر صورت گیرد و تصمیم‌گیری شود".

پیش از این شرکت مخابرات ایران افزایش آبونمان تلفن ثابت و نیز قیمت خط تلفن از 500 هزار ریال به دو میلیون و 500 هزار ریال را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد کرده بود.

همان زمان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دلایل بازنگری احتمالی در تعرفه های مخابرات گفته بود: در ماه های گذشته شرکت مخابرات سرمایه گذاری های خوب و مناسبی را در بخش مخابراتی انجام داده است و ما فکر می کنیم هزینه 30 ریال برای هر دقیقه مکالمه و پرداخت 500 هزار ریال برای خرید یک خط تلفن در شرایط کنونی کم است و باید در آن بازنگری شود.

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    5 0
    تعرفه در قبل به ازای هر پالس 3 دقیقه ای،50 ریال بود که مردم را گول زدند که میخواهیم هزینه را کم کنیم و هر پالس را از 3 دقیقه به 1 دقیقه تبدیل کردند و هر پالس را 30 ریال تعیین کردند.پس در واقع نه تنها کم نشد بلکه به ازای هر 3 دقیقه،به جای 50 ریال،90 ریال از مردم میگیرند