اتمام پروژه های عمرانی و ترافیکی نیمه تمام اولویت شورا و شهرداری بندرعباس است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: یکی از مهمترین برنامه های شورا و شهرداری در سال جاری اتمام پروژه های عمرانی و ترافیکی نیمه تمام سطح شهر بندرعباس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، هومن رفیعی بندري عنوان کرد: داشتن برنامه در همه زمینه ها یکی از ارکان پیشرفت و موفقیت است لذا در مسیر بهبود وضعیت زندگی و افزایش کیفیت خدمات، بهبود مدیریت شهری است که نقشی غیرقابل انکار دارد.

وی افزود: احداث تقاطع های غیرهمسطح، پارکینگ های طبقاتی و فضاهای سبز شهری از جمله برنامه های مهمی در حوزه شهر بندرعباس است که شورای اسلامی دوره چهارم در دستور کار خود قرارداده و برای تسریع در روند پیشرفت آن تمامی تلاش خود را به کار بسته است.

وی با بیان اینکه بودجه سالجاری شهرداری بندرعباس بیش از 390 میلیارد تومان است که حدود پنجاه درصد آن به بخش عمرانی اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از فعالیت های عمرانی شهرداری بندرعباس در سه سال اخیر معطوف به تقویت زیرساخت های ترافیکی بوده است لذا اقداماتی در این مدت شامل مطالعات ترافیکی، روان سازی محورهای ترافیکی، افزایش تردد، صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان تمامی با هدف القای آرامش عمومی در بین شهروندان صورت گرفته است.

رفیعی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های شورا و شهرداری در سالجاری اتمام پروژه های عمرانی و ترافیکی نیمه تمام سطح شهر بندرعباس است، خاطرنشان کرد: از جمله پروژه های اولویت دار نیمه تمام تقاطع غیرهمسطح آزادگان، سه راه جهانبار زیر گذر ابوموسی است که اتمام این پروژه ها علاوه بر سیما و منظر شهری در روان سازی و تسهیل کاهش ترافیک نیز نقش قابل توجهی دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه پروژه های ذکر شده در صورت افتتاح می تواند تبلور همت و تلاش شهردار و مدیران شهری باشد، اضافه کرد: بهره برداری از این پروژه های مهم و قابل توجه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس نشان دهنده حمایت و همدلی اعضای شورای شهر در کنار همت و تلاش مدیران شهری است.

رفیعی فکر و تلاش تمامی اعضای شورای شهر را خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش روی آن ها دانست و عنوان کرد: امیدواریم در این مسیر شهروندان همگام با مسئولان شهری همکاری و تعامل کنند زیرا بدون مشارکت شهروندان کاری پیش نمی رود و باید در تمامی پروژه ها نظرات و خواسته های مردم در نظر گرفته شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در کنار تمهیدات فنی و کیفی توجه به زیباسازی و منظر شهری در امر ساخت و سازها و اجرای پروژه ها بسیار ضروری بوده که در این راستا نیز اقدامات خوبی در شهر بندرعباس صورت گرفته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =