پاسخ میهمان ایرانی شبکه الجزیره درباره سردار سلیمانی مجری را غافلگیر کرد/ فیلم

یک کارشناس ایرانی در مصاحبه با شبکه الجزیره از حضور فرمانده نیروی قدس در عملیات آزادسازی شهر فلوجه عراق دفاع کرد.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، حسن هانی زاده، سردبیر سابق خبرگزاری مهر، به تازگی در مصاحبه با شبکه الجزیره که حضور قاسم سلیمانی را در نبردهای فلوجه نشانه طایفه ای بودن این نبردها دانست گفت: واقعیت آن است که ژنرال قاسم سلیمانی در خط مقدم نبردها در فلوجه حضور داشت زیرا ژنرال های عرب در کلوپ های شبانه لاس وگاس، پاریس و لندن حضور دارند.

ایران اهداف طایفه ای ندارد

ژنرال قاسم سلیمانی جان خود را برای کمک به عشایر سنی در فلوجه در کف دست گرفته است تا همه اتهامات درباره اهداف طایفه ای ایران یا بسیج مردمی عراق را رد کند. فلوجه از بیش از دو سال پیش در اشغال است اما هیچ صدای عربی یا ژنرال عربی برای کمک به مردم فلوجه شنیده نشده است. زمانی که خلاء امنیتی یا تعلل امنیتی از طرف عرب ها در برابر اوضاع امنیتی عراق ایجاد می شود، ژنرال قاسم سلیمانی باید توانمندی و تجربه خود را در اختیار ملت عراق و نیروهای مسلح عراق قرار دهد تا فلوجه را آزاد کنند. من نمی گویم ژنرال سلیمانی برای اهالی فلوجه می جنگد بلکه می خواهد سر افعی را در فلوجه قطع کند، پیش از اینکه این افعی به طرف مرزهای ایران حرکت کند. ژنرال قاسم سلیمانی هیچ انگیزه طایفه ای ندارد.

محمد کریشان گوینده الجزیره گفت: اگر قاسم سلیمانی یک جوانمرد است با توجه به اینکه فرماندهان نظامی عرب در کلوپ های شبانه هستند، فلسطین سالهاست که در محاصره قرار دارد و عربها هم در این مورد مقصر هستند و کوتاهی کرده اند و همچنان در کلوپ های شبانه هستند چرا سلیمانی برای رفتن به آنجا داوطلب نمی شود؟ چرا قاسم سلیمانی که به نظر می رسد چه گوارای جدید است چرا به فلسطین نمی رود؟ چه چیزی باعث شده است در نبردهای عراق شرکت کند و از نظام بشار اسد حمایت کند، اما درباره دیگر مسایل جوانمردی نشان نمی دهد؟

کشورهای عربی در رقابت و ستیز!

هانی زاده گفت: من از همه فرماندهان عرب و همه عرب ها می خواهم تا ارتش هایی را (برای آزادسازی فلسطین) تشکیل دهند که در این صورت قاسم سلیمانی و افرادی همانند او پیشقراول چنین ارتش هایی برای آزادسازی قدس خواهند بود. جمهوری اسلامی ایران از رویکرد آزادسازی قدس پیروی می کند، اما عرب ها امروز درگیر مشکلات و رقابت های داخلی خود هستند و با یکدیگر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رقابت می کنند. بنابراین ابتدا باید جوانمردی عربی و سپس جوانمردی فارسی مطرح شود.

گوینده الجزیره گفت: سلیمانی فرمانده نیروی قدس است، اما ما او را در هیچ جایی که مرتبط با قدس باشد ندیده ایم، او یا در فلوجه یا سوریه است. البته این مسئله موضوع بحث ما نیست. آیا دیدارهای قاسم سلیمانی و نوری المالکی باعث تحریک احساسات افکار عمومی عرب که به سیاست های ایران معترض هستند، نمی شود ؟!
گفتنی است گوینده شبکه قطری الجزیره چند بار سخنان هانی زاده را در این مصاحبه قطع کرد و تهیه کننده این شبکه هم در نهایت با ایجاد مشکل فنی اجازه نداد هانی زاده به سئوال آخر گوینده و اتهامات او به ایران و سردار قاسم سلیمانی پاسخ دهد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    ظرفيت شبكه الجزيره خيلي بيشتر از سيماي باصطلاح ملي ما هست.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
      الجزیره اصلا قابل مقایسه با صداو سیمای ما نیست. بسیار ازادتر و حرفه ای تر از رسانه میلی است
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    الجزيره شبكه ي معتبريه.
    • بی نام IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
      85 20
      الجزیره نگاه میکنید شما آیا ؟ اگر ظرف سه سال گذشته دنبال کرده باشید برنامه های اون رو پس بهتر می دونید که الجزیره در حال حاضر عملا تبدیل شده به ارگان رسانه ای جریان اخوانی گری سلفی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا . ترویج تفکر سلفی و نو سلفی و در یک کلام ترویج تروریسم کارکرد اصلی اون هستش . اعتبارش از کجا پیدا شد ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    58 1
    غافلگیری رو کجا متوجه شدین؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    42 19
    درست نبوده توهین کنند باز خوبه شبکه خارجی هست و ازادی بیان وجود داره
  • حسین IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    جانم فدای رهبرم که همچین فرمانده ی جان سپاری داره جانم فدای امام مهدی عج که بداند ما هم همانند سردار سلیمانی ایستاده ایم . مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    49 10
    عشق کردم پوکوندش
  • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    31 6
    اگه شبکه معتبریه و به دموکراسی اعتقاد داره باید اجازه بده که طرفش هم جواب خودش رو کامل بده و حق انتخاب جواب صحیح رو به شنوندگان و بینندگانش بده .
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    69 20
    همین که اجازه میدن کارشناس ما تو شبکشون حرف بزنه یعنی تو آزادی بیان خیلی جلوتر صدا سیما ما هستن اینجا به مردم خودمون هم اجازه داده نمیشه حرفاشون رو از رسانه میلی بزنن خبرجان خواهشن نظرم رو منتشر کن تا حداقل به شما اعتماد داشته باشیم
  • محمد A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    27 37
    واقعا چی بگم به اینایی که بالا از الجزیره طرفداری کردند؟؟؟ از یه طرف کل عرب ها رو می کوبند و از یه طرف از شبکه ضد ایرانی الجزیره که مال قطر هست حمایت می کنند؟؟ این جماعت تنها به فکر ضربه به اسلام هستند و عرب و عجم برایشان مهم نیست.
  • بی نام DE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    40 14
    چه پاسخ دندان شکنی به مجری داد. واقعیت اینه که غیرت تو خون مردان ایرانی است. خدا نگه دار همه غیور مردان ما باشه. خدا حفظشون کنه. وقتی بچه ایرانی با قصه های فداکاری آرش و جوانمردی عباس و عزت حسین بزرگ بشه می شه یکی مثل قاسم سلیمانی.
  • بی نام DE ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    39 9
    دقت کرده اید که این روزها چقدر این کشورهای عربی استرس دارند؟ این همه خرج به وجود آوردن داعش کرده اند و حالا با شکست داعش بسیار ناراحت اند. تمام سعی شان را دارند می کنند که ایران را خراب کنند اما خدا جای حق نشسته و خودش منشا این سیاهی ها و پلیدی ها در خاورمیانه که آل سعود و یارانشان است رو رسوا و نابود می کنه.
  • پژمان میرخان A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    30 2
    مرحبا به این سایت حرفه ایی شما برای یک خبر باید بریم زبان عربی را هم یاد بگیریم بلد نیستید یک زیر نویس بزارید واسه چی خبر میزارید
  • ایرانی A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    62 33
    قاسم سلیمانی نور چشم همه مسلمانان جهان و همه آزادیخواهان جهان است.
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    40 12
    خوار و خفیفشون کرد.
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    25 7
    عالي بود، خوشم آمد