در حال حاضر 11 هزار واحد صنفی در استان همدان فعال هستند که تعداد 4 هزار واحد از آنها بدون جواز کسب به فعالیت مشغولند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ حمیدرضا فرسایی، ریس اتاق اصناف همدان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام اینکه تغییر سریع مدیران حوزه گردشگری همدان مانع اجرای برنامه‌های این بخش در زمان مناسب شده است، افزود: سرعت بالای تغییر مدیران در حوزه گردشگری یکی از دلایلی و مانع اصلی انجام امور اجرایی و عملیاتی این حوزه در زمان مناسب شده است.

وی گفت:مدیران استانی دچار خود سانسوری شده و متاسفانه هنوز مدیریت جهادی در استان همدان اتفاق نیفتاده است.

فرسایی، با اشاره به اقدامات خوب اصناف در برگزاری چند نمایشگاه تخصصی از جمله چرم و پوشاک تاکید کرد:قدمت چرم همدان نزدیک به 90 سال است با این حال اگر اتحادیه و اصناف در سال گذشته وارد عمل نمی‌شدند چیزی به نابودی صنعت چرم باقی نمانده بود.

وی افزود:صنعت چرم همدان امروزه جز اولین استان‌های تولیدکننده چرم مطرح شده است و توانسته اشتغال و کار آفرینی را در استان افزایش دهد.

وی با اعلام اینکه کیفیت تولیداتی چون پوشاک و صنایع دستی در استان همدان مطلوب و بسیار بالاست عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر40 تا 50 درصد تولیدات استان به مرکز فرستاده می‌شود و با 35 درصد ارزش افزوده مجددا به استان برای عرضه و فروش برگردانده می‌شود.

فرسایی تصریح کرد: در سمینار ساخت نشان تجاری و مدیریت مجتمع‌های تجاری به دنبال این هستیم که تولیدات داخلی استان با نشان تجاری بومی استان همدان در کشور مطرح و شناخته شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =