فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان خواستار کار فرهنگی متفاوت برای کل استان شد و گفت: با یک نسخه نمی شود برای کل استان برنامه تدوین کرد، بلکه باید هر دبیرستان و هر کلاس از یک برنامه خاص بهرمند باشند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سردار غلامعلی ابوحمزه ، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) عصر دیروز در دیدار با سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان با اشاره به انقلابی بودن جوانان، خاطرنشان کرد: موفقیت آینده ما در گرو انقلابی بودن جوانان است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان انقلابی با بصیرت هستند، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب جریان متحجر، جریان غرب‌گرا و جریان انقلابی سه طیف فکری در جامعه هستند که دو جریان نخست در مقابل جریان انقلابی قرار دارند.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان بیان کرد: متأسفانه ما به جنایات آمریکا عمق نداده‌ایم و این در حالی است که جنایات آمریکا در ایران از کودتای سال 32 وجود داشته و محدود به 38 سال انقلاب نیست.

وی به کار در حوزه معنویت در قشر جوان اشاره کرد و افزود: در علم‌آموزی کار‌هایی کرده‌ایم ولی در حوزه تربیت کاری صورت نگرفته است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید به حوزه رفتاری بیشتر بپردازند چراکه بهترین راهکار ارائه تربیت، الگوبرداری اصولی از رفتار‌های درست اجتماعی است.


مجتبی عباسی، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان همدان نیز با اشاره به دیدار اخیر اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان، گفت: به عنوان یک مجموعه فرهنگی به دنبال اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در بطن جامعه دانش‎آموزان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در بین مخاطبان پسر به دنبال پرورش مدیران انقلابی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، افزود: در مخاطبان دختر نیز به دنبال پرورش مادران و همسران انقلابی در قالب الگوی تعالی دختران هستیم.

وی با اشاره به درخواست رهبر معظم انقلاب از مجموعه اتحادیه در بحث ورود به فضای مجازی و اعطای لقب افسران جنگ نرم به مسؤولان انجمن‌ها، بیان کرد: رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان استان در سال جاری استکبار‌ستیزی و مبارزه در میدان جنگ نرم خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =