سلیمی نمین معتقد است مناظره برگزار کردن با حضور کاندیداهای مغلوب سال 88 خیلی بهتر از حصر جواب می داد.

عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین {اینجا} در تحلیل رایی که مردم تهران به لیست امید دادند، به حوادث سال 88 اشاره کرد و گفت: متاسفانه اتفاقات سال 88 همچنان یک استخوان لای زخم است، ما متاسفانه نتوانستیم یا برخی نخواستند که این مساله روشن شود و به یک جمع بندی برسد. همچنان عده ای تصور می کنند که نظام در این انتخابات رای آنها را صیانت نکرده، همچنان این ناراحتی را دارند و می خواهند که این ناراحتی را در جایی بروز دهند، می خواهند بگویند ما هستیم و ناراحت هم هستیم.

وی که معتقد است روشن کردن ابعاد این قضیه خیلی دشوار نبود، می گوید: اگر 20 تا مناظره قوی می گذاشتیم و آقایان کروبی و موسوی را وادار می کردیم که در این مناظره ها شرکت کنند، مشکل حل می شد.نه اینکه به زور آنها را به تلویزیون ببریم بلکه در تنگنای افکارعمومی قرار می دادیم که حرف داری بیا در مناظره اثبات کن..

این چهره سیاسی اصولگرا با تاکید براینکه مناظره برگزار کردن قطعا خیلی بهتر از حصر جواب می داند، گفت: ولی کم کاری کردیم تا این حصر رخ داد. از فاصله پایان انتخابات تا شروع حصر یک فاصله زمانی بود که می شد قضیه را حل کرد، اما کم کاری شد و برای مردم روشن نشد که این حرف آقای کروبی درباره انتخابات برای دومین بار است که مطرح می شود و خودخواهی ایشان فقط این نیست که بگوید در این دوره انتخابات تقلب شده است، سال 84 هم همین را گفت ولی آیا مستنداتی به مردم ارائه داد؟ نه.

سلیمی نمین گفت: باید بپذیریم که کم کاری کردیم. اگر فهم درستی داشته باشیم متوجه می شویم که در تهران هنوز عده ای هستند که براساس احساس عمل می کنند، کسی بخواهد یک ذره به احساس شان نیشتر بزند به صحنه می ایند و احساسی احساسی عمل می کنند. متاسفانه خیلی از آقایان اصولگرا به این موضوع توجه نداشتند. طبیعی است با توجه به این پیش زمینه و آن بازی های عوامفریبانه ای که از سوی آقای هاشمی صورت گرفت اصولگرایان رای نیاوردند.

مشروح سخنان وي را اينجا بخوانيد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    49 0
    گذشت زمان همه چیز را روشن میکند برادر
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    15 2
    این نظرات رابزرگان نظام باید عملی کنند نه یک تئوریسین تئوری بدون عمل چه فایده ای دارد
  • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    63 0
    این اقا مثل همه ی اصولگرایان همین مشکل را دارند که فکر میکنند بهتر از مردم می فهمند وقتی رای میاورند یک جور صحبت میکنند و وقتی رای نمی اورند مردم احساسی عمل می کنند ودر واقع یک جوری میگویند مردم در واقع نمی فهمند فقط مو دبانتر اما به شما اصولگرایان برای هزارمین بار مردم از شما بهتر می فهمند
    • بی نام GB ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
      2 0
      ما از اصولگرایانی مانند ایشون متنفریم.
  • ناشناس A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    68 0
    كم كاري كرديد تا حصر رخ داد؟ نه آقا اتفاقا برخي ها خيلي هم پركاري كردند. خود شما بهتر ميدانيد.
  • بی نام RO ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    43 0
    کاش امکانش بود ایشون هم نظر ما رو بخونن
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    64 0
    عوام فريب احمدي نژاد و همپالگي هاي اصول گرايشان است
  • بابك ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    لطفا به جاي اين حرف ها يه دادگاه برگزار كنيد كه عدالت برقرار شه. مردم را نادان فرض نكنيد
  • اميرحسين A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    خيلي جالبه تمام كساني كه در مورد مسائل ٨٨اظهار نظر ميكنند و از تريبون هاي رسمي صدايشان به كوش همه ميرسد كاملا در متعلق به يك جريان و جناح هستند ما نميكيم يك إصلاح طلب تريبون رسمي داشته باشه ولي حداقل انتظاري كه ميره اينه كه در اين اثنا يك مصلح معتدل و عادل هم اجازه داشته باشه تا مسائل رو تحليل كنه حاصل شش سال قضاؤت هاي يك جانبه انتخابات هفتم اسفند بود ولي متاسفانه بر همان مشي سابق استوارند.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    چرا اقایان هنوز بعد از این همه سال نمی گویند که چرا برخي ناظرين انتخابات در ان سال علنا به طرفداری از یکی از کاندیداها پرداختند تا جایی که حتی در میتینگ انتخاباتی وی نیز به نفعش سخنرانی کردند ایا نباید ناظر انتخابات بی طرف باشد؟ اگر اینگونه نیست بگویند واگر باید بی طرف باشد کجا به این تخلف رسیدگی کرد واز متخلفان بازخواست؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    آقای محترم این حرفی را که شما درسال 95 میگویی که آقای هاشمی که اورا عوامفریب میخوانی دقیقا همان ایام قبل از حصر پیشنهاد دادند که البته شما هم بدلیل اعتماد نداشتن حتی به خودتان ، نپذیرفتید . جرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ؟ضمنا هنوز هم دراشتباهید که یکی از بزرگان انقلاب را که موردتایید مردم ورهبر وبنیانگزار انقلابندرا نشناخته واورا عوام فریب می نامید . روزی از این حرفهایتان هم پشیمان میشوید.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    تنها چیزی که در این کشور ، ارزش نداره نظر و رای مردمه. زبان مردم ، علی مطهریه....ولی کو گوش شنوا ؟؟کو انصاف ؟؟ کو مردانگی ؟؟ کو عدالت ؟؟