رونمایی سیستم‌عامل ویندوز هولوگرافیک مایکروسافت ویژه ابزارهای واقعیت مجازی

مایکروسافت از سیستم‌عامل اختصاصی برای ابزارهای واقعیت مجازی رونمایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، تا سال 2020 بیش از 80 میلیون ابزار واقعیت مجازی در دنیاخواهیم داشت و ترکیب اشیای فیزیکی و مجازی در یکدیگر وظیفه یک سیستم‌عامل جامع است که مایکروسافت با رونمایی از «ویندوز هولوگرافیک» سعی کرده نمونه‌ای از آن را امروز در نمایشگاه کامپیوتکس تایپه 2016 به رخ همگان بکشد.

مایکروسافت با معرفی سیستم عامل اختصاصی برای ابزارهایی مانند هولولنز و هدست های VR از شرکاء و علاقمندان خواست تا با ساختن اپ های مناسب، به نیازهای بازار پاسخ دهند و از فرصت‌های جدید اقتصادی ایجادشده تا سال 2020 حداکثر استفاده را ببرند.

مایکروسافت با توسعه ویندوز 10 که امروز روی 300 میلیون پی سی و ... نصب‌شده و ارتقای آن روی ابزارهای واقعیت مجازی به‌صورت ویندوز هولوگرافیک از شرکای خود مانند AMD، کوآلکوم، اچ تی سی، ایسر، ایسوس، CyberPowerPC، دل، فالکون نورث وست، اچ پی، iBuyPower، لنوو، ام اس آیو ...خواست تا به جنبش اپلیکیشن نویسی برای این‌گونه ابزار روی بیاورند.

مایکروسافت با ترکیب مردم و محیط واقعی با دنیای مجازی برای هولولنز، مفهوم جدیدی از واقعیت مجازی را به تصویر کشیده و می‌گوید این سیستم عامل فقط برای هولولنز نیست، بلکه برای همه ابزارهای واقعیت مجازی است و با قرار دادن کدهای برنامه نویسی در اختیار شرکای مذکور، قصد دارد این سیستم عامل بیش از پیش رونق یابد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =