۰ نفر
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰

برنامه «نردبان» این هفته درباره انتخاب موضوع برای فیلم است و معین کریم الدینی، مهدی سلطانی و مریم سعادت از جمله هنرمندان حاضر در این قسمت هستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، سری جدید برنامه «نردبان» با تهیه کنندگی و اجرای الهام عادلی، از هفته گذشته آغاز شده است و موضوع قسمت دوم آن نیز انتخاب موضوع برای فیلم است.

در سری جدید این برنامه به شکل عملی این فرصت ایجاد می شود که بیننده به همراه مجری تجربه فیلمسازی را به دست بیاورد. اینگونه که مجری در هر قسمت یکی از مراحل تولید فیلم را پشت سر می گذارد. مثلا سوژه پیدا می کند، سراغ لوکیشن های مختلف می رود، دوربین هماهنگ می کند و به مرحله تصویربرداری فیلم می رسد.

تعدادی از هنرمندان نیز اعلام آمادگی کرده اند تا مخاطبان را در این مسیر یاری کنند و آنها می توانند پرسشهای خود را مطرح کنند. اینگونه با پایان سری جدید «نردبان»،مجری برنامه موفق شده یک فیلم کوتاه بسازد.
«نردبان» در قسمت دوم میزبان هنرمندانی چون معین کریم الدینی، فرشاد اکتسابی، جمال اسکویی، آذر محرابی، مهدی شیری، مهدی سلطانی و مریم سعادت است.

عماد خدابخش کارگردان، احسان هدایتی فر پژوهش و هماهنگی، سارا نائینیان گرافیست، علیرضا کیایی طراح لوگو، وحید نجف زاده و احمد خلیل اول تصویربردار این برنامه هستند.

دومین قسمت از سری جدید برنامه «نردبان» جمعه هفتم 14 خرداد ساعت 18 به مدت 60 دقیقه روی آنتن می رود و دوشنبه 17 خرداد ساعت 15 بازپخش می شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =