باشگاه خبرنگاران نوشت:جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما یک نیروی دریایی داریم که می تواند با هر ارتش جهان بجنگد و پیروز شود.

سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش بیداری اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره) که در سالن همایش های سوره حوزه هنری برگزار شد با اشاره به این که ایران کانون تمدن نوین اسلامی و امام اتفاقات تلخی را به چشم خود دیده اظهار داشت: امام خمینی (ره) کودتای آمریکایی، تشکیل رژیم صهیونیست، ترور ملت مظلوم فلسطین و ... را به چشم خود دیده است.

ادامه داد: رژیم آمریکا به دنبال جنگ افروزی در سراسر جهان است و جایی نیست که ایالات متحده نجنگیده باشد و آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتم استفاده کرده است.

اهم اظهارات جانشین فرمانده کل سپاه را در ادامه بخوانید؛

*خارج کردن ایران از جغرافیای سیاسی نظام سلطه چیزی شبیه به معجزه بود که امام خمینی آن را محقق کرد. انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته هرگز مشعل هایش خاموش نشد بلکه انقلاب اسلامی از مرزهای ایران عبور کرد؛ زیرا مرزهای انقلاب اسلامی اعتقادی جغرافیایی نیست بلکه اعتقادی بوده و جهان اسلام و دنیای مستعفان و آزادگان را در بر می گیرد.

*شعار امام و آرمان امام نابودی اسرائیل از صفحه روزگار است، امروز این شعار و آرمان به عنوان یک نقطه کانونی دیدگاه رهبر ملی انقلاب اسلامی است.

* آمریکا و اسرائیل به 14 کشور مسلمان جهان حمله کردند و تحریم های اقتصادی، سیاسی و روانی را علیه ایران داشته اند،  ماهواره های نظام سلطه شبانه روز علیه نظام اسلامی تهاجم می کنند و ما از صحنه های سختی عبور کردیم و دانشمندان ما ترور شدند و اجازه نقل و انتقال پول را نداشتیم اما می دانستیم که مسیر سعادت مسلمان از راه جهاد و مقاومت است.

*ما توانستیم در چند جبهه با دشمن مقابله کنیم و ماهواره به آسمان فرستادیم، موشک هایمان آسمان فضا را شکافت و دل کفار را به لرزه درآورد و یک نیروی دریایی قدرتمندی را ایجاد کردیم که توانایی مقابله با هر ارتشی را در جهان دارد.

*ما از ملت مظلوم یمن و بحرین حمایت کرده و می کنیم وبرای نجات مستضعفین سوریه و عراق تلاش کردیم. ما همچنین به ملت های مصر و لیبی تا حد لازم کمک کردیم و همین که توانسته ایم سیاست های شوم استعمار را در جهان اسلام متوقف کردیم یک پیروزی بزرگ به دست آورده ایم.

*ما با ملت های غیرمسلمان تعارضی نداریم بلکه با رژیم های آن ها است که مشکل داریم ، ما صاحب یک رهبر بزرگ، جامعه نگر هستیم که معارف الهی را به خوبی می شناسد و ما از ظرفیت های عظیمی برخودار هستیم که اگر در کنار یکدیگر قرار دهیم می توانیم هندسه قدرت را در جهان به دست بگیریم.

*ما تا آزادسازی قدس شریف پیش خواهیم رفت و ملت مظلوم فلسطین را به خانه خود بازخواهیم گرداند و پرچم با اقتدار اسلام را به اهتزاز درخواهیم آورد. نور خدا در سرزمین های دیگر تابیده است و قلبمان آزادی همه مستضعفان و ملت های جهان و منطقه است.

همچنين مهر در گزارشي از اين مراسم نوشت:

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما امروز قدرتمند هستیم و دلیل آن هم این است که توانسته‌ایم سیاست‌های نظام سلطه را متوقف کنیم که این یک پیروزی بزرگ برای ما محسوب می‌شود. ما به نبرد با جهان استکبار با دستیابی به حقوق همه مسلمانان ادامه خواهیم داد و در این مسیر متوقف نخواهیم شد.

سردار سلامي با اشاره به ظرفیت‌های عظیم جهان اسلام ادامه داد: ما می‌توانیم با تجمیع کردن این منابع، هندسه جهان را تغییر بدهیم. ما جنگ‌طلب نیستیم اما از ارزش‌های خود تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542612

برچسب‌ها