سید حسن خمینی در یک گفتگوی تلویزیونی در آستانه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) قرائت تازه ای از چهره مبارزاتی و آرمانهای امام به صورت مستقیم به مردم ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در برنامه نگاه یک از حسینیه جماران به طور مستقیم با مردم از طریق صدا و سیما به گفتگو پرداخت. اینجا را ببینید.

عکسی که امام خمینی برای رهبر انقلاب امضا کردند، هنوز روی دیوار خانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

یک کارشناس نفت گفت: «پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بعضی از اعضای اوپک شروع کردن از این سازمان به عنوان یک ابزار سیاسی علیه اعضای دیگر استفاده کردند.» اینجا را ببینید.

وزیر نفت عربستان در حاشیه نشست اوپک از احتمال دیدار با همتای ایرانی‌اش گفته و اعلام کرده که اوپک آماده شنیدن پیشنهادات ایران است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

بهناز جعفری از مردم خواست که از نام بیماری ام‌اس استفاده کنند و از به کاربردن الفاظی مانند بیماری آتنه فقیه‌نصیری خودداری کنند. اینجا را ببینید.

احسان علیخانی می‌گوید که در یکی از سفرها، خلبان هواپیما تلافی گریه‌اش پای برنامه‌ی «ماه عسل» را سر او در آورده است. اینجا را ببینید.

 جامعه

اجرای حکم اعدام مرد ژله‌ای به تعویق افتاد. اینجا را ببینید.

کارمند یک تعاونی مالی و اعتباری با مشتری در شهر یاسوج درگیر شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

مارگوت والستروم وزیر خارجه سوئد پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، در صفحه توئیتر خود نوشت: گفت‌وگوهای خوبی با وزیر خارجه ایران در رابطه با روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و حقوق بشر داشتم. اینجا را ببینید.

خست وزیر عراق عملیات در این شهر استراتژیک در استان الانبار را موقتا متوقف کرد. اینجا را ببینید.

 

 

ورزش

تیم والیبال ایران موفق شد تیم ملی چین را شکست دهد. اینجا را ببینید.

علیرضا منصوریان برای کادرفنی اش یک سورپرایز دارد. اینجا را ببینید.

 

 دانش

هر آنچه بعد از غروب خورشید و وعده شام می‌خورید نقش مهمی در آرامش و خواب شبانه‌تان دارد. برخی مواد غذایی باعث سنگین شدن دستگاه گوارش می‌شوند. اینجا را ببینید.

یک شرکت سوییسی در حال راه اندازی اولین نمونه تجاری کارخانه ای است که قرار است گاز دی اکسید کربن را مستقیما از جو زمین جذب کرده و با انجام عملیاتی، آن را به یک محصول تجاری تبدیل کند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

برخورد قانون و فناوری اغلب از پیچیدگی‌های خاص خود برخوردار است و قانون و سیستم قضایی در کنار هم برای تفسیر قانون به نفع خود هم‌نوا هستند. اینجا را ببینید.

جدیدترین عکس و شایعه چینی درباره فبلت پرچم‌دار سامسونگ در سال 2016 حکایت از دو دوربینه بودن نوت 7 اج یا همان نوت 6 دارد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 قربانی اولین کنسرت آنلاین را در کشور اجرا کرد. اینجا را ببینید.

در حاشیه انتشار این خبر: قلیان سالم در کشور ساخته میشود. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

عکسی از فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار سلیمانی حین عملیات مستشاری در فلوجه در شبکه اجتماعی منتشر شده است. اینجا را ببینید.

مرسدس بنز از فیس‌لیفت جدید خانواده کلاس G خود، یعنی «G350d Professional 2017» رونمایی کرد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

هواداران ورزش ایران دیگر در برنامه های پخش زنده ورزشی، مرتضی حسینی را نخواهند دید. اینجا را ببینید.

سید حسن خمینی در یک گفتگوی تلویزیونی در آستانه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) قرائت تازه ای از چهره مبارزاتی و آرمانهای امام به صورت مستقیم به مردم ارائه کرد. اینجا را ببینید.

 پربحث ترین

والیبالیست های ایران در آستانه رقم زدن یک اتفاق مهم و تاریخی هستند. اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =