بازی رکوردشکن فیلم سینمایی می‌شود / بازیگر «شاهزاده ایران» نقش اول فیلم را بازی می‌کند

جیک جیلنهال پس از بازی در فیلم «شاهزاده ایران» بار دیگر در اقتباسی سینمایی از یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جیک جیلنهال برای بازی در اقتباس سینمایی از بازی ویدئویی پرطرفدار «تام کلنسیز د دیویژن» برگزیده شد. این بازیگر علاوه بر بازی کار تهیه پروژه را نیز برعهده دارد.

این بازی ویدئویی در سبک تیراندازی سوم‌شخص در پنج روز نخست ارائه به بازار در ماه مارس با فروشی برابر با 330 میلیون دلار رکورد زد. داستان این بازی در شهر نیویورک و در زمانی روی می‌دهد که یک ویروس در شهر شیوع یافته است.

این فیلم دومین نقش‌آفرینی جیلنهال در اقتباسی سینمایی از یک بازی ویدئویی است. این بازیگر سال 2010 در فیلم «شاهزاده ایران: شن‌های زمان» بازی کرده بود. فیلم «شاهزاده ایران» هم از نظر تجاری و هم در جلب نظر منتقدان سینمایی بسیار ناموفق بود. جیلنهال امیدوار است این فیلم به سرنوشت ناموفق «شاهزاده ایران» دچار نشود.

امسال بازار اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدئویی داغ است. در یک نمونه دیگر از این موارد مایکل فاسبندر در اقتباس سینمایی از بازی «کیش یک آدمکش» نقش اصلی را بازی می‌کند.  

جیلنهال سال گذشته در دو فیلم «چپ‌دست» و «تخریب» بازی کرد که هیچکدام تجربه موفقی برای این بازیگر نبودند. فیلم «جانوران شب‌بیدار» به کارگردانی تام فورد با بازی جیلنهال اواخر امسال اکران می‌شود.

منبع: گاردین / 2 ژوئن

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =