ایرنا نوشت:عضو مجمع تشخیص مصلت نظام گفت : نباید اجازه داد از فرصت هایی که حکومت در اختیار قرار داده ، عده ای برای ضربه زدن به حکومت و اختلال در کار کشور استفاده کنند.

محمدحسین صفارهرندی یکشنبه شب در یادواره 31 شهید طایفه آسور و شهید مدافع حرم محمد بلباسی در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) آمل افزود : رهبری معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود بارها به این افراد و جریان های خاص در کشور هشدار جدی داده بودند و بدیهی است که این افراد که خودشان را به خواب زدند ، باید بیدار شوند.

وی ادامه داد : این عده قلیل در کشور وابسته به جریان فاسق و خبیثی هستند که از بیرون عمل می کنند و دنباله اش در داخل تلاش دارد تا تزلزل در روحیه استقامت و ایستادگی ملت ایران ایجاد کند.

صفارهرندی با اشاره به این که این عده خاص درکشور به دنبال شبهه آفرینی و تردید در دستاوردهای جمهوری اسلامی در همه زمینه ها هستند ، گفت : ایادی استکباری از طریق رسانه ای کار می کنند تا نگاه مردم را در جهت تضعیف قدرت ملی وسوسه کند.

وی ادامه داد : دشمنان تلاش می کنند تا نسبت به حقوق خودمان کوتاه بیاییم و پس از تحقق آن ، وعده های لازم را انجام نمی دهند و کارهای جدیدی از ما می خواهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که تنها راه مقابله با این جریان ها و افراد ضرورت حفظ استقامت و هوشیاری در برابر ارزش ها و مواضع آرمانی انقلاب اسلامی ایران است ، گفت : حفظ روحیه انقلابی همه آحاد ملت در شرایط حساس کنونی یک اصل مهم است و نباید اجازه هرگونه فرصتی به دشمنان قسم خورده انقلاب که در کمین نظام مقدس جمهوری اسلامی نشسته اند ، داده شود .

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =