میزان نوشت: پیمانکار پارک کوهسار صبح امروز با دستور بازپرس جنایی به علت قصور در مرگ دختر 5 ساله در آبنمای پارک بازداشت شد.

روز چهارم خرداد امسال زن جوانی گریه کنان در پارک کوهسار به دنبال دختر پنج ساله اش بود که با همکاری پلیس و نگهبانان پارک متوجه شد دختربچه در آبنمای بوستان کوهسار سقوط کرده است.
در ادامه با همکاری آتش نشانی جسد بی جان دختر بچه که به علت گرفتار شدن در میان پره های پمپ آب، دچار قطع عضو شده بود کشف شد.

همزمان با شکایت خانواده فاطمه کوچولو پرونده ای در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تشکیل و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

با احضار شهردار منطقه 15 به دادسرا، او در جلسه بازپرسی مدعی شد پارک در اختیار پیمانکار بوده است و شهرداری پیش از این نسبت به قرار دادن دریچه روی خروجی آبنما تذکر داده است.

پس از اظهارات شهردار منطقه 15، روز 11 خرداد با حضور تیم جنایی در بوستان، صحنه فوت دختر 5 ساله بازسازی شد و پس از مشخص شدن قصور پیمانکار و کشف بقایای جسد دختر 5 ساله از مخزن آبنما، بازپرس ویژه قتل تهران دستور احضار پیمانکار بوستان را صادر کرد.

صبح امروز مدیر شرکت پیمانکار در شعبه ششم دادسرای امور جنایی حاضر و به سوالات بازپرس پرونده در مورد قصور شرکت پاسخ داد. محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پس از اظهارات پیمانکار،او را به علت قصور در مرگ دختر 5 ساله با قرار وثیقه 2 میلیارد ریالی بازداشت کرد.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 1
    برای جوانان مستعد و احتمالا دارای تخصص در زمینه ایمنی یک پیشنهاد دارم. شرکتی تاسیس کنید که به طور تخصصی در زمینه ایمنی فعال باشد. چه فروش وسایل آن چه مشاوره و اخذ مجوز. مثلا اگر در یک محیط شلوغ عمومی مثل خیابان و پارک قرار بود جایی تعمیر شود شهرداری یا پلیس بدون حضور و تایید و مشاوره شرکت شما به پیمانکاران اجازه تعمیرات ندهد. یا مثلا به نظرم داربست هایی که برای ساخت نمای ساختمان ها نصب می شود می تواند برای عابران خطرناک باشد. خلاصه در همه این کارها مشاوره و خدمات ایمنی بدهید. تا دیگر مردم هم شاهد این اتفاقات ناگوار نباشند.
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    3 2
    وقتی پیمانکاران ارزان از بین فاقدین توانایی انتخاب شوند همین می شود.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    3 2
    اینهمه تصادفات جاده ای اتفاق میفته یه بار به پلیس راهنمایی و رانندگی ، خودروسازان و مسئولین راهداری ایرادی وارد نمیکنن، اما این بار دیواری کوتاهتر از پیمانکار بدبخت پیدا نکردن