خانه ملت نوشت:عضو هیات رئیسه مجلس گفت: از طرف هیات رئیسه به مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس ماموریت داده شد تا با دولت بر سر کم و کیف لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور گفت و گو کند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس با تشریح نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس به محول شدن دو ماموریت به مسعود پزشکیان نیز اشاره کرد و گفت: نایب رئیس اول مجلس مسئول برگزاری جلسات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شد.

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین اظهار داشت: برای بررسی طرح ها و لوایح معوقه در هیات رئیسه کمیته ای تشکیل شد.
قاضی زاده هاشمی افزود: در این جلسه بر روی موضوع تقسیم کار بین اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری شد و مشخص کردیم هر فرد در هیات رئیسه مسئولیت پیگیری چه کارهایی را بر عهده داشته باشد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دهم به تشکیل کمیته ای برای بررسی طرح ها و لوایح باقی مانده از مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: کمیته ای تشکیل شد تا طرح ها و لوایح معوقه را بررسی کند تا موضوعاتی که ضرورت دارد در دستور کار مجلس دهم قرار گیرد را به اطلاع هیات رئیسه برساند.
وی اظهار داشت: این کمیته با عضویت بنده، غلامرضا کاتب و علی اصغر یوسف نژاد تشکیل شد، در این مسیر از کمک و همراهی اداره قوانین و مرکز پژوهش ها نیز بهره خواهیم برد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =