گروه شرکت‌های هماهنگ با همکاری سامسونگ سمیناری با معرفی بررسی راهکارهای صنعت پخش برگزار کرد.

شرکت هماهنگ به عنوان توزیع کننده رسمی محصولات موبایل و تبلت سامسونگ در ایران با برگزاری سمیناری به معرفی و بررسی راهکارهای صنعت پخش پرداخت. این سمینار با حضور جمعی از مدیران شرکتهای پخش و توزیع کالا برگزار شد.

کیوان مشاهری فرد قائم مقام مدیر عامل شرکت هماهنگ در این سمینار به راهکارهای انتقال سریعتر کالا و سفارش گیری کالا در لایه های خرده فروشی پرداخت.

مشاهری فرد به تشریح ارزش افزوده های کالاهای توزیع شده توسط هماهنگ علی الخصوص گواهی جبران خسارت کالا از طرف شرکت هماهنگ به عنوان گارانتی رسمی سامسونگ اشاره کرد.

وی گفت برای رسیدن به حداکثر سرعت برای رساندن کالا به مصرف کننده بایستی از سخت افزارها و نرم افزارهای مدرن استفاده کرد و با توجه به فراگیر شدن اینترنت با سرعت مناسب در بستر موبایل این امر در حال حاضر پتانسیل خوبی پیدا کرده است.

در ادامه مراسم کریمی مدیر مشتریان کلیدی دفتر سامسونگ با اشاره به اینکه سامسونگ هفتمین برند ارزشمند دنیا در سال 2015 بوده است به معرفی محصولات جدید سامسونگ مناسب در این حوزه همچون تبلت T285 ، P555 وGalaxy viewپرداخت.

خانم آذلش مدیر فروش سازمانی دفتر سامسونگ در ادامه برنامه برای اولین بار در ایران نرم افزار امنیتی knoxرا معرفی کرد و از امکان کنترل گوشی و تبلت ، جدا کردن نرم افزار های شخصی و نرم افزار های کاری ، ایمن سازی اطلاعات و کنترل یکپارچه کل تبلتهای سازمان نام برد که این امر برای شرکتهای پخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همچنین یک شرکت نرم افزاری همکار با شرکت هماهنگ ، برای تکمیل راهکارهای سامسونگ به تشریح نرم افزار تخصصی خود در حوزه پخش پرداخت و امکانات خاص این نرم افزار اندروییدی را تشریح کرد.

راهکارهای صنعت پخش مجموعه ای ازسخت افزار،نرم افزارهای کنترلی و نرم افزارکاربردی است که توسط هماهنگ بصورت کامل معرفی می شود.

سامسونگ امیدوار است با برگزاری برنامه های تخصصی در حوزه های مختلف بتواند در حوزه فروش سازمانی موفقیتهای بیشتری کسب نماید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544036