گمانه زنی ها در خصوص انتقال بازیکنان به تیم های مختلف اروپایی بیشتر و بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا آغاز شده است و تیم ها به دنبال تقویت خودشان برای شروع فصل جدید هستند. تب نقل و انتقالات در لیگ جزیره فعلا از بقیه لیگ های اروپایی بیشتر است. بعد از اینکه پپ گواردیولا و خوزه مورینیو برای فصل بعد تیم های جدید خودشان را از انگلیس انتخاب کردند، حالا صحبت درباره پیوستن بازیکنان شاخص دیگر لیگ های اروپایی در لیگ برتر بیشتر شنیده می شود. اصلی ترین گزینه برای خط حمله منچستر یونایتد یعنی زلاتان ابراهیموویچ در صورت پیوستن به جمع شیاطین سرخ می تواند یکی از بمب های نقل و انتقالات این فصل فوتبال اروپا باشد. هم مورینیو و هم زلاتان بار ها از علاقه خود برای کار با یکدیگر گفته اند و مهاجم سوئدی فصل قبل پاری سن ژرمن در آخرین مصاحبه خود صحبتی انجام داده است که به نظر باید انتقال او به یونایتد را قطعی بدانیم. در سوی مقابل رقیب همیشگی شیاطین سرخ یعنی منچستر سیتی هم کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است. پپ گواردیولا بعد از اینکه حضور خود در جمع سیتیزن ها را قطعی دید، گوندوغان را از بایرن مونیخ همراه خود به سیتی آورد. رسانه های معتبر انگلیسی از علاقه زیاد او به جذب دیگر ستاره تیمش در بایرن یعنی داگلاس کاستا خبر داده اند. اما انگار هافبک برزیلی بایرن قصد دارد در بین باواریایی ها بماند.

آرسنال دیگر تیمی است که می خواهد با خرید های جدید و پر سر و صدای خودش به حسرت قهرمان نشدن در لیگ انگلیس پایان دهد. توپچی ها چند سالی است که انگار فهمیده اند برای موفقیت فقط نباید به جوانگرایی ونگر تکیه کنند و گاهی خرید ستاره های بزرگ نیز لازم است. کاری که آنها با خرید اوزیل و الکسیس سانچز انجام دادند و سعی دارند برای فصل جدید جیمی واردی و ریاض مارز، دو ستاره نو ظهور لستر سیتی را جذب کنند. مارز علاقه خود به آرسنال را نشان داده است اما واردی هنوز با توپچی ها به توافق اولیه هم نرسیده است و در خبر ها آمده که لستر سیتی پشنهاد افزایش مبلغ قرارداد او را هم ارائه کرده است.

در اسپانیا هم هنوز حرف جدی درباره نقل و انتقالات بارسلونا به گوش نمی رسد. اما در مقابل رئالی ها انگار قصد دارند با جذب پاول پوگبا، خط هافبک خود را تقویت کنند. رسانه های معتبر اسپانیایی از علاقه زیدان به هموطن خودش گفته اند و اعتقاد دارند رئال مادرید با ارائه یک پیشنهاد مالی بالا می تواند پوگبا را برای پیوستن به جمعع کهکشانی ها راضی کند. دیگر تغییری که ممکن است در ترکیب رئال به وجود بیاید جدایی خامس رودریگز است. بازیکنی که خیلی مورد علاقه زیدان نبود و از ازمان حضور او در رئال اغلب نیمکت نشین بود. خامس در حال حاضر در کوپا آمریکا بازی های قاابل قبولی به نمایش می گذارد و در حال اثبات شایستگی های خود به زیزو است. خبر ها حاکی از این است که در صورت جدایی پوگبا از یووه، خامس گزینه فصل بعد بیانکونری برای جانشینی پوگبا است. از اسپانیا خبر می رسد که حتی اتلتیکو مادرید به دنبال این است که بار دیگر مهاجم سابق خود، دیگو کاستا را به مادرید برگرداند.

در حال حاضر همه این ها گمانه زنی است و هنوز هیچ قراردادی رسمی نشده است. شاید بعد از مسابقات یورو 2016 تب نقل و انتقالات بالاتر هم برود و ستاره های دنیای فوتبال با عملکرد خوب در یورو بتوانند نظر باشگاه های مختلف را جذب کنند.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =