علی فتح الله زاده هم باید در دادگاه کارکنان دولت پاسخگوی خریدهای میلیاردی اش در استقلال باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده هم حالا به خاطر خریدهای گران قیمتی که در استقلال انجام داد باید به دادگاه برود و توضیح بدهد. فتح الله زاده که یک جلسه به دادسرای کارکنان دولت رفته، درباره این موضوع می گوید: «اخیرا برای ادای توضیحات به دادسرای کارکنان دولت رفتم. دلیل اصلی این احضار هم هزینه برای خرید بازیکن ، بالاتر از سقف قرارداد مصوب سازمان لیگ بود. مدیران بعد از ما لطف کرده بودند و گفته بودند ما بیشتر از سقف معین هزینه کردیم اما در دادگاه هم توضیح دادم که ماجرا چه بوده. ما تیم آسیایی بودیم و همان سازمان لیگ که سقف تعیین کرده بود، در بندهای مربوط به قراردادهای ما آورده بود، می توانیم بیشتر از سقف بپردازیم.»
او ادامه می دهد: «ما که بازیکن بالای یک میلیارد ، خیلی نداشتیم و گرانترین بازیکن مان آندو تیموریان بود که اگر همه آپشن هایش را هم می گرفت ، باز به این ارقامی که امسال آقایان در هیات مدیره دو تیم می پردازند یا در سایر تیم ها می پردازند ، نمی رسید. به هر حال از ما خواستند چون بر اساس اطلاعات داده شده به سازمان بازرسی و دیوان محاسبات ، ما را متهم شناخته بودند. چیز خاصی هم نیست.»
فتح الله زاده می گوید: «من بارها برای استقلال به دادگاه رفتم و باز هم می روم. ما آنجا خیلی روشن و با مستندات قانونی به بزرگواران پاسخگو شدیم. امیدوارم آقایانی که ما را متهم به ریخت و پاش می کردند، حالا خودشان هم بروند و توضیح بدهند که چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده اند و اصلا چرا خودشان لیست قراردادهای بازیکنان شان و پرداختی به آنها را منتشر نمی کنند؟ کاری که در هفته های پایانی فصل با تیم های ما و پرسپولیس کردند. خب همین حالا لیست درآمدها و هزینه های تیم های شان را خیلی شفاف اعلام کنند تا همه بدانند دیگر!»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =