پیروزی شاگردان لوزانو مقابل بلغارستان /روزهای خوب در راه است

دیدار تیم های ایران و بلغارستان با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی ؛ایران مقابل صربستان.شاگردان لوزانو ابتدا دو سه امتیاز از حریف خودشان عقب افتادند اما هر چه از بازی گذشت بر شرایط مسلط شدند و پای به پای بلغارها پیش رفتند.امتیاز پنجم که به بلغارها رسید لوزانو درخواست تایم استراحت کرد اما حتی حرف های این سرمربی هم باعث نشد تا اختلاف امتیازی که ایجاد شده بود جبران شود.زمان استراحت فنی وقتی گرفته شد که بلغارها به امتیاز هشتم رسیدند.
در این ست بلغارها سرویس های خوبی را زدند و در مقابل ملی پوشان ایران نمی توانستند به خوبی دفاع کنند و امتیاز جمع کنند.بلغارها با حفظ همان اختلاف امتیاز به عدد 20 رسیدند و این در حالی است که ایران در امتیاز 16 بود.

در این لحظه لوزانو تغییری دو تعویضه انجام داد تا شاید بتواند این فاصله را جبران کند.اما حضور بهبودی و میرزاجانپور هم روندی در تغییر بازی ایجاد نکرد.

بلغارها این ست را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به اتمام رسیدند.

ست دوم:

با شروع ست دوم امتیاز اول به ایران رسید.موتور بچه ها روشن شده بود.آنها هر امتیازی که از دست می دادند را بلافاصله جبران می کردند.این بار با ست اول فرق می کرد.شاگردان لوزانو به امتیاز هشتم رسیدند تا نخستین وقت استراحت فنی گرفته شود.

پس از بازگشت به زمین بچه های ایران به امتیاز 10 رسیدند و همان اختلاف دو امتیاز را حفظ کردند.آنها دو امتیاز دیگر هم گرفتند تا فاصله را به 4 امتیاز برسانند.

شاگردان لوزانو که ست دوم را خوب شروع کرده بودند دو سه امتیاز پی در پی را کسب کردند تا به امتیاز شانزدهم برسند.زمان استراحت فنی بود.لوزانو نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کرد.پس از بازگشت به زمین بلغارها امتیاز یازدهم را گرفتند،همین طور امتیاز سیزدهم را.بی دقتی بازیکنان ایران امتیازها را به بلغارستان می داد تا اینکه آنها به خودشان آمدند و امتیاز هفدهم،هجدهم و نوزدهم را گرفتند.شرایط،شرایط خوبی برای پیروزی در این "ست" بود.

در چشم بر هم زدنی ایران سه امتیاز دیگر را گرفت و به عدد 23 رسید.این در حالی بود که بلغارها به امتیاز 23 رسیده بودند.میلاد عبادی پور یک امتیاز سرویس را گرفت تا ایران به عدد 24 برسد.در این لحظه بلغارها تقاضای استراحت کردند.پس از بازگشت به زمین دوباره خود میلاد پشت ضربه سرویس ایستاد.ضربه او در یک رفت و برگشت به امتیاز 25 برای ایران رسید تا شاگردان لوزانو "ست"دوم را به نفع خودشان به پایان برسانند.

 

ست سوم:

شروع ست سوم با نخستین امتیاز برای ایران همراه بود.بازی در این "ست"برابر پیش می رفت.هر امتیازی که ایران می گرفت بلافاصله بلغارها آن را جبران می کردند تا اینکه در امتیاز سوم آنها از ایران پیش افتادند.

بچه های ایران تمام تلاش شان این بود که یک امتیاز عقب افتاده را جبران کنند اما اختلاف امتیاز به عدد دو رسید.7 - 5.بلغارستان به امتیاز هشتم رسید و زمان استراحت فنی.پس از بازگشت به زمین ایوانف یک سرویس خوب را زد اما هوشیاری میرزاجانپور باعث شد تا امتیاز هفتم به ایران برسد.

این اتفاق باعث شد تا بچه های ایران امتیاز هشتم و نهم را بگیرند تا با بلغارها در امتیاز نهم برابر شوند و حتی با گرفتن امتیاز دهم از آنها پیش بیفتند.

پس از بازگشت به زمین ایوانف یک سرویس خوب را زد اما هوشیاری میرزاجانپور باعث شد تا امتیاز هفتم به ایران برسد.عملکرد شاگردان لوزانو در این ست خوب بود و آنها خیلی سریع امتیاز های پشت سر هم را گرفتند و امتیازها شد 15 بر سیزده به نفع ایران.وقتی بچه ها امتیاز شانزدهم را گرفتند زمان استراحت فنی دوم فرا رسید.

پس از بازگشت به زمین بلغارها امتیاز چهاردهم وپانزدهم را گرفتند.آنها که انگیزه شان زیاد شده بود می خواستند امتیاز شانزدهم را هم بگیرند اما توپ در سه بار رفت و برگشت به نفع ایران به بیرون رفت.

سعید معروف زننده سرویس.ضربه او با کمک تور به امتیاز هجدهم برای ایران تبدیل شد.

پس از آن امتیاز شانزدهم به بلغارستان رسید و ضربه بازیکنان این تیم به تور برخورد کرد تا ایران هجده امتیازی شود.بلافاصله میرزاجانپور هم پشت سرویس ایستاد و ضربه او هم به تور برخورد کرد.19- 17 ایران.دو تیم با همین اختلاف امتیاز پیش می رفتند تا اینکه سرویس خوب بلغارها اختلاف را به عدد یک رساند.

دراین لحظه لوزانو درخواست وقت استراحت کرد تا شاید سرعت حمله آنها را بگیرد.پس از بازگشت به زمین معنوی نژاد با یک آبشار امتیاز 21 را گرفت.امتیاز 22 هم با ضربه ای که بلغارها به بیرون زدند به ایران رسید اما آنها درخواست ویدئو چک کردند که باعث امتیاز به بلغارها برگردد.با این حال شهرام محمودی سرویس آنها را با یک آبشار زیبا تبدیل به امتیاز 22 کرد.

بازی نزدیک شده بود و اختلاف امتیاز کم.در این لحظه لوزانو موسوی را بیرون کشید وسرویس بچه های ایران به امتیاز برای بلغارستان تبدیل شد.سرویس آنها اما به بیرون رفت تا ایران به امتیاز 24 برسد.با این حال بلغارستانی ها مقاومت می کردند تا در این ست بازنده نباشند.

بازیکن بلغارستان سرویس را زد و با یک دفع خوب امتیاز 25 به ایران رسید اما دوباره بلغاری ها تقاضای ویدئو چک کردند که مشخص شد توپ به دست مدافعیت برخورد کرده است.ایران در این ست با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید.

ست چهارم:

شروع کننده "ست" چهارم بلغارها بودند.آنها سرویس را زدند و توپ با برخورد به بازیکنان ایران به نخستین امتیاز برای آنها تبدیل شد.

دوباره سرویس،اما این بار عادل غلامی امتیاز توپ را در زمین آنها خواباند.سعید معروف که زننده سرویس بود توپ خودش را به تور زد تا امتیاز دوم به بلغارها برسد.در این ست دو تیم ریسک نمی کردند.مشابه سه ست قبلی رقابت پایاپای بود و هر امتیازی که ایران می گرفت بلغارها بلافاصله آن را جبران می کردند.4 - 4.

شاگردان لوزانو دو امتیاز پیش افتادند اما بلافاصله دو امتیاز از دست دادند تا دوباره همه چیز برابر شود.6 - 6 و دوباره 7 - 7.همه چیز برابر پیش می رفت.ایران به امتیاز هشتم رسید و نخستین تایم استراحت فنی گرفته شد.پس از بازگشت به زمین بلغارها امتیاز هشتم را گرفتند اما امتیاز نهم در یک رفت و برگشت به ایران رسید.

بازیکنان ایران می خواستند تا این "ست"را به نفع خودشان به اتمام برسانند.آنها هر چه در چنته داشتند گذاشتند و اختلاف امتیاز را به عدد 4 رساندند.16 - 12 به نفع ایران.دومین زمان استراحت فنی گرفته شد.پس از بازگشت به زمین معروف سرویس را زد و اشتباه بلغاری ها امتیاز هفدهم را به ایرانی ها داد.

دوباره سعید معروف و زدن سرویس.این بار آبشار بلغارها به امتیاز برای آنها تبدیل شد.اختلاف 4 امتیاز تضمین خوبی است برای اینکه یک تیم بتواند با حفظ آن به پیروزی برسد.ایرانی ها امتیاز هجدهم را هم گرفتند تا شرایط برای آنها بهتر شود.18- 13.همه چیز برای پیروزی مقابل بلغارها محیا بود.

19-14 ایران.بازی با همین اختلاف امتیاز پیش می رفت.بچه های ایران به امتیاز بیست رسیدند تا اختلاف امتیاز به عدد 6 برسد.اما بی دقتی باعث شد تا بلغارها یکی دو امتیاز را کسب کنند.22 - 16 به نفع ایران.معنوی نژاد پشت سرویس ایستاد و امتیاز 17 به بلغارستان رسید.

می شود گفت که همه چیز تمام بود.وقتی ایران امتیاز 23 را گرفت بلغارستان به امتیاز هجدهم رسیده بود.بلغاری ها زننده سرویس بودند که توپ شان به تور برخورد کرد.24 - 18.فقط یک امتیاز دیگر کافی بود تا ایران برنده این "ست" باشد.سرویس معروف به تور برخورد کرد و سپس سرویس به بلغاری ها رسید.ضربه آنها داخل زمین ایران خوابید تا آنها به امتیاز 20 برسند.با این حال سرویس آنها را مجتبی میرزاجانپور تبدیل به امتیاز کرد تا ایران با نتیجه سه بر یک از سد بلغارستان عبور کند.

 

 

 

 

 

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =