نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در دیداری که با زهره عالی پور عضو هیات عامل و معاون نظارت، امور حقوقی و قراردادهای سازمان خصوصی سازی داشتم وضعیت گروه ماشین سازی تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، زهرا ساعی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: گروه صنعتی ماشین سازی به عنوان یک صنعت مادر و مولد برای ما بسیار حایز اهمیت بوده و در پی نامه ای که به ریاست محترم جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت ماشین سازی تبریز نوشته شد جلسه ای نیز با مسئولان سازمان خصوصی سازی داشتم تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: طبق اصل 44 قانون اساسی واحدهای تولیدی دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود و ماشین سازی تبریز نیز از این اصل مستثنی نیست، ولی انتظار ما این است که هر چه زودتر این کارخانه عظیم و با سابقه و کارگران زحمت کش تعیین تکلیف شده و از بلاتکلیفی خارج شود.

ساعی با تاکید بر حفظ کاربری این مجتمع با سابقه کشور، اضافه کرد: مسئولان سازمان خصوصی وعده دادند تا مشکل ماشین سازی حل شده و هر چه سریع تر از بلاتکلیفی خارج شود و ما نیز نظارت خواهیم کرد تا این شرکت در صورت واگذاری نیز در حوزه ماشین سازی و لاغیر فعالیت کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ابراز کرد: حل مشکل ماشین سازی تبریز و کارگران آن یکی از دغدغه های ما بوده و تا حصول نتیجه دست از پیگیری برنخواهیم داشت، امیدواریم با تدبیر و حمایت های دولت این مشکل هر چه زودتر حل گردد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =