۰ نفر
۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰

کارنامه مطلوب ارشاد اسلامی ملایر در برگزاری چندین دوره جشنواره تئاتر استان و وجود استعدادهای بالا در هنرمندان تئاتر، موفقیت‌ و درخشش گروه‌های نمایشی ملایر در جشنواره‌های بین‎المللی، کشوری و... از افتخارات این شهرستان در هنر تئاتر است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ حسین صفی، کارشناس اداره تئاتر همدان که در جلسه هماهنگی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر این استان که شهریورماه امسال در ملایر برگزار خواهد شد گفت:

امیدواریم با تخصیص بودجه و برنامه‎ریزی مناسب با بهره‎گیری از مشارکت هنرمندان در امور اجرایی بتوانیم شاهد برگزاری بهتر جشنواره تئاتر در استان باشیم.


وی از حضور 9 گروه نمایشی از شهرستان‌های استان در این جشنواره خبر داد و افزود: بازبینی نمایش‌ها در مرکز استان صورت می‎گیرد.

صفی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای آماده‎سازی و تجهیز سالن‌های نمایش، اسکان داوران و مدعوین صورت گرفته تا نمره قابل قبولی از برگزاری این جشنواره داشته باشیم.

مجید فروتن، معاون فرهنگی و هنری همدان نیز گفت: قابلیت‌ها، امکانات، فضاهای سالنی، میزان بودجه و هزینه‌های تخمینی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی، هدف از این بازدید را بررسی فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان از جمله بررسی زمینه‌های برگزاری جشنواره تئاتر در ملایر برشمرد.

فروتن افزود: قصد داریم زیرساخت‌های موجود در ادارات شهرستان‌ها را به طور دقیق بررسی کنیم تا برای اجرای جشنواره‎ها مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

غلامرضا جمالی زاده، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز با اشاره به میزبانی شهرستان ملایر در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان اظهار کرد: یکی از اهداف اساسی ما در برگزاری این جشنواره، استفاده از توان بالای هنرمندان نمایش در امور اجرایی جشنواره است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های هنرمندان برای برگزاری این جشنواره استفاده می‎کنیم تصریح کرد: هدف ما سپردن امور اجرایی به هنرمندان و انجمن نمایش شهرستان در این جشنواره است و اداره، نقش مدیریتی و نظارتی را خواهد داشت.

وی بر ارائه آثار باکیفیت از سوی هنرمندان تئاتر ملایر در این جشنواره تاکید کرد و گفت: با توجه به میزبانی شهرستان ملایر، امیدواریم شاهد ارائه آثار ارزشمندی از سوی هنرمندان این شهرستان در جشنواره باشیم.


لازم به ذکر است این جشنواره از 22 تا 25 شهریورماه با حضور هنرمندان تئاتر استان در ملایر برگزار خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =