همچون سال های گذشته مردم ولایتمدار استان همدان برای بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب و اهداف عالی انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ ابراهیم الهی تبار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان که در شورای آموزش و پرورش استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: همدان در برنامه پنجم توسعه باوجود محدودیت اعتبارات در بهره وری از منابع، راندمان مطلوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از سال 92 به بعد منابع و اعتبارات کشور با محدودیت های خاصی همراه و تخصیص ها با اولویت های خاصی ابلاغ شد.

الهی تبار، تصریح کرد: همدان نسبت به حجم اعتبارات داده شده و با دستیابی به شاخص های اعلام شده ، اعتبارات و منابع را به خوبی هدایت کرده و بیشترین راندمان را داشته باشد.

وی خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش استان گفت: مسئولان باید برنامه ها و عملکرد خود را بر مبنای اهداف و شاخص های ذکر شده در برنامه پنجم توسعه بیان و آمار و ارقام ارائه شده را آسیب شناسی کنند تا مشخص شود همدان در چه زمینه هایی بالاتر از شاخص ها و در چه حوزه هایی پایین تر از شاخص ها عمل کرده است.

الهی تبار یادآور شد: با توجه به اینکه برنامه پنجم توسعه، پایان یافته و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در حال تدوین شاخص ها و اهداف کمی و کیفی برنامه ششم استانی است لذا باید با بررسی عملکرد استان در برنامه پنجم توسعه جایگاه واقعی استان با تجزیه و تحلیل درست آمار ها مشخص شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان تاکید کرد: در بحث ثبت نام دانش آموزان دغدغه هایی برای والدین وجود دارد که برای رفع این مشکل باید سیستم اطلاع رسانی به مردم در حوزه ثبت نام دانش آموزان فعال شود تا والدین بتوانند سوالات و شکایات خود را با این سامانه مطرح و پاسخ مناسب دریافت کنند.

وی در آستانه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل(ره) نیز اظهار داشت: به تعبیر دکتر بهشتی 'راست قامتان جاودانه تاریخ خواهند شد' که خود دکتر بهشتی یکی از راست قامتان جاودان تاریخ ایران و انقلاب اسلامی شد.


و ی با اشاره به روز جهانی قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس فرصتی برای محکوم کردن رژیم نژادپرست و غاصب صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است تا بار دیگر فریاد رسای خود را علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =