برگزاری شش محفل انس با قرآن در منطقه آزاد انزلی

در طلیعه فعالیت های قرآنی سازمان همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، شش محفل انس با قرآن کریم از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری این سازمان به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این محافل قرآنی با حضور قاریان و حافظان برتر بین المللی همچون استاد عبدالناصر هرک از کشور مصر و قاریان برجسته کشورمان همچون استاد جعفر فردی در مساجد روستاهای گورابجیر صحرا، طالب آباد، فشتکه، چپرپرد امیرکنده و در نمازخانه سازمان برگزار شد که مورد استقبال دوست داران کلام الهی قرار گرفت.
قرائت تلاوت مجلسی و به صورت حفظ از قرآن مجید توسط قاریان و حافظان برتر کشوری و بین المللی، برگزاری ضیافت افطار با اهالی روستا، اهداء جوائز به کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم و اجرای مسابقه حضوری قرآنی از دیگر بخشهای این محافل قرآنی بود.
مجید فاتحی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص دلایل برگزاری این محافل قرآنی اظهار داشت: ارتقای سطح معارف و آموزه های قرآنی شهروندان منطقه، بالابردن آگاهی قاریان و علاقمندان به قرآن کریم با قراء برتر داخلی و بین المللی و آشنایی بیشتر نسل جوان با معارف اصیل و غنی ماه مبارک رمضان از جمله مهمترین اهداف برگزاری این محافل می باشد.
وی برگزاری مراسم افطار "یاد شهدا" با حضور خانواده های معظم شاهد منطقه، برپایی نمایشگاه کتاب، قرآن و نرم افزارهای قرآنی، توزیع سبد کالای حمایتی بین نیازمندان منطقه، برگزاری جشن های ولادت امام حسن مجتبی(ع) احیای شب های قدر و مراسم سوگواری مولای متقیان علی(ع)، حضور در نمازهای جماعت مساجد و تقدیر از هیأت امنای مساجد از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت این ماه مبارک، از ابتدای ماه رمضان تاکنون اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =