تسنیم نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضدامنیتی عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

سردار محمد پاکپور از اراده برخورد قاطع نیروی زمینی سپاه با گروهک‌های مسلح وتروریست در مناطق مرزی کشور خبر داد و گفت: ضمن برخورد شدید با حضور و تردد تروریست های مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه ای مورد هدف قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با این تروریست‌ها در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهار داشت: همانگونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست‌های مسلح منجر به کشته شدن تعدادی زیادی از عناصر تروریست از جمله چند نفر از مسئولین و فرماندهان آنان شد که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض کرده بودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست‌ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضدامنیتی، عقبه آنها در هر نقطه و منطقه‌ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

سردار پاکپور در پایان افزود رزمندگان شجاع اسلام به فضل الهی ضمن اشراف کامل در کلیه تحرکات تروریست های متجاوز، با همکاری و همراهی هموطنان مناطق مرزی و نیروهای فداکار بومی منطقه پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه‌ای به شرارت‌های آنها خواهند داد.

در روزهای اخیر، تعدادی از تیم‌های تروریستی قصد نفوذ به داخل ایران را داشتند که در تور رصد دقیق نیروهای سپاه گرفتار شده و در اجرای اهداف تروریستی‌ خود، ناکام ماندند.

سپاه پاسداران اعلام کرده است که، "در درگیری شب گذشته رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با اشرار مسلح وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد 5 تن از مزدوران استکبار جهانی از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح به هلاکت رسیدند. در این درگیری‌، علاوه بر هلاکت اشرار مسلح مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و امکانات از آنان به دست آمد.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =