مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه از اختصاص 120 دستگاه اتوبوس ویژه راهپیمایی در مراسم روز جهانی قدس خبرداد:

به گزارش خبرآنلاین، شمس الله فیروزیان با اعلام این خبر گفت: اتوبوسهای مورد نیاز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تامین می گردد.

وی افزود: در راستای بهره مندی شهروندان و راهپیمایان روزه دار در روز جهانی قدس، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با برنامه ریزی انجام داده تعداد 120 دستگاه اتوبوس برای مراسم راهپیمایی و در جهت تامین وسیله ایاب و ذهاب مورد نیاز مساجد و ارگانهای معرفی شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از طریق واحد گشت این شرکت تامین و این اتوبوسها تا پایان مراسم در اختیار نهادهای درخواست کننده قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز با اشاره به اجرای طرح محدوده ترافیکی افزود: خدمات رسانی اتوبوسهای سامانه تندرو حد فاصل میدان شهید بهشتی تا میدان قونقا و بالعکس در این مسیر متوقف و اتوبوسهای BRT از میدان بسیج تا میدان شهید بهشتی و از میدان راه آهن تا میدان قونقا خدمات خود را ارائه خواهند نمود.

فیروزیان تصریح نمود: بعد از اتمام مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سریعا" اتوبوسهای تندرو مجددا در مسیر اصلی ارائه خدمات خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد :در کنار اجرای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تمامی خطوط شهری و حومه طبق برنامه ریزی انجام یافته کماکان خدمات رسانی خود را ادامه خواهند نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =