در جریان معاملات روز چهارشنبه قیمت دلار صعودی شد و انواع سکه روند قیمتی کاهشی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در پنجمین روز هفته، دلار معاملات خود را در شرایطی که آغاز کرد که یک روند صعودی نسبت به روز ماقبل خود داشت. بر این اساس هر دلار آمریکا که در پایان معاملات روز سه شنبه قیمتی معادل 3 هزار و 503 تومان داشت در جریان معاملات روز چهارشنبه در مسیر صعودی گام برداشت و روی قله 3 هزار و 520 تومانی آرام گرفت.

بنابراین هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز چهارشنبه 17 تومان افزایش قیمت را ثبت کرد تا رکورد بالاترین قیمت این ارز معتبر جهانی در سال جاری رقم خورده باشد. افزایش قیمت دلار در شرایطی اتفاق افتاد که حجم زیادی از پروازهای ایرانی به سوی ترکیه به دلیل حملات تروریستی به فرودگاه آتاتورک لغو شد و عده ای از مسافران دیگر تمایلی برای سفر به این کشور ندارند.

با این حال فعالان بازار روایت می کنند که  افزایش تقاضا در بازار همچنان کشش قیمتی دلار را به جهت ارقام بالاتر سوق داده است. نکته جال اینکه در جریان معاملات روز چهارشنبه قیمت لیر نیز در میان ارزهایی قرار گرفت که روند صعودی داشت و هر لیر ترکیه معادل 1235 تومان قیمت داشت.

از سوی دیگر در پنجمین روز هفته، بهای اونس در بازارهای جهانی مقداری پایین آمد تا معامله‌گران سکه برخلاف دلار شاهد افت قیمت باشند. بر این اساس هر سکه تمام بهار آزادی که با قیمت یک میلیون  و 80 هزار تومانی رکورد دو ساله خود را شکست در جریان معاملات روز چهارشنبه توانست در به قیمتی معادل یک میلیون و 77 هزار تومان به فروش رسد. نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب 540 و 285 هزار تومان به فروش رسید.

برای دسترسی به قیمت لحظه ای سکه و ارز ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنجا را کلیک کنید.

3939

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پژمان A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    37 0
    قدیما میگفتن وظیفه بانک مرکزی در درجه اول حفظ ارزش پول ملی کشور است . ولی خوب الان عده ای خاص با دو نرخی بودن ارز کاسبی خوبی میکنن....سراغ دارم جوجه کارمند هایی که در بانکهایی که مبادلات ارزی انجام میدند تو این چند سال اخیر میلیاردی کاسبی کردند ، دیگه وای به بزرگانشان. تا زمانی هم که سود تو دلار و سکه هست ، نه تولید و نه کشاورزی و هیچ کاری سود و پیشرفتی نداره ...خواهشن این مسئولین بی مسئولیت را به چالش بکشید . این مردم به خدا گناه دارند . موفق باشید . زنده باد خبر آنلاین
  • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
    15 4
    روز از نو روزی از نودلارگران شود بعد هم اجناس گران میشود