شهردار اردبیل گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران در مجموعه گردشگری شورابیل اردبیل، ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این مجموعه هزینه می‌شود.

حمید لطف‌ اللهیان در جریان بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار داشت: اگر قصد جذب سرمایه‌گذاران در مجتمع تفریحی و توریستی شورابیل را داریم باید زیرساخت‌های حضور این سرمایه‌گذاران و توسعه واقعی را فراهم کنیم که خوشبختانه در حال حاضر حدود 15 پروژه عمرانی در محل دریاچه شورابیل اجرا می‌شود که قطعا بعد از بهره‌برداری از این پروژه‌ها دریاچه شورابیل اردبیل به منطقه مناسب گردشگری استان تبدیل می‌شود.

 

وی گفت: دوچرخه‌های متعددی در دریاچه شورابیل اردبیل به منظور ارتقای گردشگری سلامت خریداری شده که هر یک از این دوچرخه‌ها را 7 میلیون تومان خریداری کردیم به طوری که علاقه‌مندان می‌توانند با کارت ویژه از این دوچرخه‌ها استفاده کرده و آن را در ایستگاه‌های مختلف تحویل دهند.

شهردار اردبیل افزود: در این منطقه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در حال اجرا بوده که اجرای پروژه هتل 4 ستاره سلامت با مشارکت بخش خصوصی از جمله اقدامات در این منطقه است.

لطف‌ اللهیان تصریح کرد: با وجود پیچیدگی کار مدیریت شهرداری اما در این حوزه تغییرات گسترده و مناسبی انجام شده است که تمامی این تغییرات در راستای توسعه و تعالی همه‌جانبه شهر اعم از زیرساختی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی بوده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =