ساختمان قدیم شهرداری اردبیل به موزه شهر تبدیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: ساختمان قدیم شهرداری اردبیل به منظور انتقال فرهنگ و تمدن اردبیل به نسل‌های جدید و گردشگران به موزه شهر تبدیل می‌شود.

مجید خدابخش در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر اردبیل در اجرای پروژه‌های عمران و آبادانی شهری رویکرد بسیار مناسبی دارند و طرح‌های در نظر گرفته با سرعت عملیاتی مناسب در حال انجام است که امیدواریم در موعد مقرر به اتمام رسیده و به منظور استفادع مردم مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.



 

وی گفت: طرح احداث پیاده‌روی اطراف بقعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی یکی از پروژه‌های مهمی بوده که شهرداری اردبیل در حال انجام آن است چرا که این پروژه نشانگر تاریخ و فرهنگ کهن اردبیل بوده و سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به منظور بازدید از این اثر تاریخی ثبت جهانی شده به اردبیل مسافرات می‌کنند که امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه ساختمان عمارت(قدیم) شهرداری اردبیل افزود: ساختمان قدیم شهرداری اردبیل به طور مناسب بازسازی شده است که این مجموعه به منظور انتقال فرهنگ و تمدن اردبیل به نسل جدید و گردشگران به محلی موزه شهر تبدیل می‌شود و یک کار ماندگار بوده که امیدواریم هرچه زودتر تکمیل شود.

خدابخش تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهری شهرداری اردبیل، احداث پل غیرهمسطح قدس است که قطعا با تکمیل این پروژه شهروندان و مسافران با مشکلات ترافیک در هسته مرکزی شهر مواجه نمی‌شوند که یک فاز این پروژه امسال افتتاح می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =