استاندار سمنان: کار معلمان نهضت سواد آموزی را کار دشوار ولی ارزشمند عنوان کرد

محمدرضا خباز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی کار معلمان نهضت سوادآموزی را کاری دشوار ولی ارزشمند عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین استاندار سمنان در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی کار معلمان نهضت سوادآموزی را کاری دشوار ولی ارزشمند عنوان کرد.
وی افزود: معلمی در نهضت سواد آموزی کار با مشقت و دشواری است زیرا باید معلم نهضت با دلسوزی و سختی و حداقل دستمزد بدنبال افراد بیسواد جهت سوادآموزی آنان باشد.
ایشان خاطر نشان کرد: بیماری از بیماری جهل و بیسوادی بالاتر نیست لذا همه باید درصدد ریشه کنی بیسوادی در جامعه باشیم.
استاندار سمنان ضمن اظهار خرسندی از اینکه 98 درصد از مردم استان با سواد هستند افزود: تلاشها و زحمات دست اندرکاران نهضت سوادآموزی قابل تقدیر است ولی باید تلاش و پیگیری بیشتری گردد تا تعداد محدودی که بی سواد هستند شناسایی و باسواد گردند.
ایشان از دستگاههای اجرایی به ویژه صدا و سیما خواست تا هر چه در توان دارند جهت ترویج فرهنگ سوادآموزی بکار ببرند تا انگیزه برای افراد بیسواد جهت کسب علم بوجودآید.
دکتر خباز گفت: امیدواریم در آینده نه چندان دور فرد بیسوادی در استان وجود نداشته باشد و روزی برسد که ریشه کن کردن بیسوادی را در استان جشن بگیریم.
همچنین در این جلسه جهان مدیر کل آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارش از عملکرد خود میزان باسوادی در استان را 5/98 درصد اعلام کرد و گفت: استان سمنان به عنوان استان اول کشور در این خصوص انتخاب شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =