آیت ا... شاهچراغی و محمدرضا خباز طی پیام مشترکی از مردم استان دعوت نمودند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور باشکوه و گسترده ای داشته باشند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین متن کامل پیام بشرح زیر است:
« روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد »
حضرت امام خمینی (ره)
روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت ، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین ومخالفت خودرا بااشغالگری،تجاوزوجنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
روز جهانی قدس روز کابوس رژیم غاصب اسرائیل است که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و در سکوت سازمانهای بین المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان به جنایات خود بر علیه مردم ستمدیده فلسطین ادامه می دهد.
بی شک حضور گسترده مردم خداجو، مومن و ولایتمدار در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت از مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و انزجار از توطئه ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی ها و وحشی گریهای گروههای تکفیری و تروریستی و ضد اسلامی داعش بر علیه مردم مسلمان در عراق و سوریه و اقدامات غیرانسانی آل سعود در یمن و آل خلیفه در بحرین بر علیه حرکتهای اسلامی و انقلابی مردم منطقه است.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز از مردم آگاه، متدین و انقلابی استان سمنان دعوت می گردد همگام با خیل عظیم امت اسلامی به منظور میثاق مجدد با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت برسانند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =