در سه ماهه اول سال جاری برخورد پلیس راهور استان البرز با تخلفات 5 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبر آنلاین البرز، سرهنگ سید همایون شریفی رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره ابنکه 73 هزار و 883 نفر راننده حادثه ساز برخورد نموده ایم تصریح کرد: این آمار در مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در همین راستا با 95 هزار و 345 نفر راننده که دارای تخلفات ساکن بوده اند برخورد شده که آن نیز در مدت مشابه 1 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ شریف خاطرنشان کرد: با 207 هزار و 261 نفر راننده که سایر تخلفات را مرتکب شده اند برخورد شده که آن هم نسبت به سال قبل 1 درصد کاهش داشته است.
وی بیان کرد: 272 نفر راننده متخلف نیز به دادگاه اعزام شده اند که نسبت به مدت مشابه 27 درصد رشد داشته است.
رئیس پلیس راهور استان افزود: در مجموع 357 هزار و 390 برگ اخطاریه که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که 6 درصد رشد داشته برگه اخطاریه صادر شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع برخورد پلیس راهور استان البرز با تخلفات برخورد نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.
برخورد با رانندگان متخلف در سه ماهه اول سال 95
سرهنگ شریفی بیان کرد: در سه ماهه اول امسال با بهره گیری از سیستم های هوشمند و به روز مرتبط با سامانه ناجا 52 خودرو دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال توقیف شدند.
وی ادامه داد: 78 راننده نیز به جهت دارا بودن سابقه بیش از 30 نمره منفی به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند و به منظور حفظ جان شهروندان در معابر 28 راننده مست و معتاد شناسایی و به مدت 6 ماه از رانندگی محروم شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =