7 کشته و مجروح در حادثه رانندگی نهاوند

فرمانده پلیس راه استان همدان: در اثر برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه در محور روستایی برزول به فارسبان که نیمه شب گذشته در حوالی روستای لیلان به وقوع پیوست، زن و شوهر در محل جان باخته و 3 فرزند بین دو تا ده ساله آنه به شدت مصدوم شدند که دو کودک 2 و 8 ساله در کما به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در این حادثه که در ساعت 23.10 پنج شنبه شب رخ داد یک دستگاه پژو 405 با پنج سرنشین و یک دستگاه وانت نیسان به شدت با هم برخورد کردند که در اثر آن، راننده پژو 405 به همراه همسرش در دم کشته شدند و پنج نفر دیگر از سرنشینان هر دو خودرو به شدت مجروح و پس از رهاسازی از داخل خودروها، به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند و ملایر منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مسیر یکی از راه های پرتردد روستایی و از لحاظ جاده ای نیز باریک و فاقد تابلوهای کامل هشدار دهنده بوده همواره شاهد وقوع سانحه تصادف در آن هستیم به گونه ای که دو شب پیش نیز یک راکب موتور در این منطقه کشته شده بود.


وی افزود: این محور کم عرض که فاقد علائم رانندگی ست بسیار پرترد هم هست که نیاز دارد در بعضی نقاط از سرعت کاه برای کاهش سرعت خودروهای عبوری استفاده شود.

لازم با ذکر است در همین محور در طی یک ماه گذشته 5 تفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند.

فرمانده پلیس راه استان همدان، راه های شهرستان نهاوند همچون ، نهاوند به کرمانشاه ، نهاوند به بروجرد و آورزمان از جمله مسیرهای حادثه خیز و پرتردد استان همدان اعلام کرد که سالانه ده ها حادثه تصادف در آنها رخ می دهد.

وی تاکید کرد: در این راه ها ، نقاط حادثه خیزی مانند سه راهی شعبان در جاده نهاوند به بروجرد ، محور نهاوند به آورزمان در جاده ملایر ، سه راهی دهفول ، مسیر روستایی دهفول به فارسبان و گردنه برزول از مهمترین نقاط حادثه خیز شهرستان می باشد که سالانه ده ها نفر را به کام مرگ می کشاند.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: از جمله حوادث جاده ای دو هفته گذشته در محورهای ارتباطی نهاوند می توان به وقوع سه تصادف در محورهای نهاوند به آورزمان با سه مجروح ، واژگونی یک دستگاه سواری با یک کشته در گردنه برزول و وقوع تصادف نیمه شب گذشته با دو کشته و همچنین یک تصادف در محور نهاوند به کرمانشاه با یک کشته اشاره کرد.

لازم به ذکر است شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر غرب به مرکز کشور، از محورهای پرتردد استان همدان است. نزدیک به 600 کیلومتر راه آسفالت در این شهرستان وجود دارد که 60 کیلومتر آن جزء راه های اصلی و مابقی نیز جزء راه های روستایی می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =