سید داوود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد با صدور بیانیه ای مشترک از عموم آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند.

در این بیانیه آمده است : جمعه آخر ماه مبارک رمضان همه ساله بیانگر آگاهی و بصیرت و اتحاد و همدلی مردم سرزمینی است که حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک ضرورت دانسته و نشان دهنده تجلی ارادیشان برای آزادی قدس شریف است.
همانطور که امام راحل بر وحدت امت اسلامی تاکید داشتند و روز قدس را در راستای شکل گیری این وحدت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی تعیین کردند ، امروز در عرصه بین المللی روز قدس نماد 37 سال عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بی شک روز قدس پشتوانه فرهنگی برای مبارزه با رژیم صیهونیستی است و راهپیمایی روز قدس تاکیدی دوباره بر این است که قدس باید آزاد شود و موانع آزادی آن نیز باید برطرف شود.
اینجانبان ضمن محکومیت خیانت کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه و بلاخص دولت ترکیه نسبت به حمایت از رژیم غاصب اسرائیل و بازگشایی سفارت این رژیم کودک کش و جنایتکار در کشورشان ،
از همه گروهها، جریانها، احزاب و تشکلها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار دعوت می کنیم بار دیگر با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی خواهان جهان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =