مهدی رحمتی با بشکه آب یخ علیرضا منصوریان مشکل دارد!

مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان استقلال در گفت و گویی با سایت باشگاه درباره شرایط جدید تیم شان سخن گفته است. درباره اینکه تیم با منصوریان چقدر تغییر کرده است و مهمترین دشواری این روزهای تمرینات استقلال که کار را برایش سخت می کند ، چیست؟

*باعث تعجب است چنین کمپی در ایران نداریم

 سه روز است که در این کمپ هستیم و شرایط بسیار عالی است.مهم ترین مساله برای ما زمین و تغذیه مناسب است که هر دوی این شرایط اینجا وجود دارد.شرایط آب و هوایی هم خوب است.در حال استفاده از این شرایط هستیم تا در دوره بدنسازی وضعیت خوبی را طی کنیم. واقعا باعث تعجب است که چنین کمپی در ایران نداریم.اینجا 7-8 زمین تمرین وجود دارد که همه آنها کیفیت خوبی دارند و شرایطش با هم برابر است.سالن بدنسازی و استخر هم هست.شاید اتاق های این مجموعه، 5 ستاره نباشد ولی شرایط خوبی داریم و آرامش مناسبی هست.

*امکانات جدید به استقلال کمک می کند

به نظرم علم پیشرفت کرده است.کادر فنی جدید امکانات تازه ای را به تیم اضافه کرده  است و همه تلاش می کنند، به شرایط مطلوب برسیم.دستگاه های جی پی اس به تیم ما در این هفته ها خیلی کمک کرده است.فکرمی کنم اکنون 40 درصد آمادگی داریم و بخش اعظم بدنسازی تیم باقی مانده.از ارمنستان که  برگردیم در تهران به شرایط بازی نزدیک می شویم و وارد بازی های دوستانه خواهیم شد.فکر می کنم در روز دهم اردوی ارمنستان دیگر نا نداشته باشیم(با خنده).

رحمتی در خصوص شرایط تمرینات استقلال و امکانات جدیدی که استفاده می شود گفت:جی پی اس کمک کادر فنی است. آنها به طور کامل از شرایط بدنی بازیکنان آگاهی پیدا می کنند و خیلی راحت متوجه می شوند کدام بازیکن به چه شرایط بدنی رسیده است.برای خود بازیکنان هم کری به وجود می آید که کدام بازیکن بیشتر دویده است و چه تلاشی کرده است.

*رفتن به بشکه های آب یخ برایم سخت است

بازیکنان با این برنامه کنار آمده اند من هم به اجبار کنار آمده ام!چون  واقعا خیلی سخت است. نمی توانم  در این بشکه های آب یخ زیاد بروم. البته این موضوع خیلی به تیم ما کمک می کند ولی برای من خیلی سخت است به این بشکه های آب یخ بروم.

*پارسال تلاشم را کردم ولی امسال شرایط بهتر است

 فصل قبل با تمامی مشکلات که داشتیم تمام شد و رفت.تمام سعی و تلاشم را کردم که تا انجا که می شد برای استقلال مفید باشم. البته یک عده می گویند من مفید بودم و یک عده هم این موضوع را قبول ندارند ولی برای هر دو طرف احترام قائل هستم. ما با همه مشکلاتی که داشتیم یک سهمیه آسیایی گرفتیم و به فینال جام حذفی رسیدیم اما تصور می کنم امسال شرایط ما خیلی بهتر شده است.جوان های پارسال تیم ما  باتجربه تر شده اند.بازیکن جدیدی هم در سطح ملی جذب کردیم.این کمک می کند تیم روند رو به رشدش را بهتر انجام دهد.این را هم بگویم این بدنسازی که در حال حاضر انجام می دهیم من هیچ وقت در این سطح انجام نداده بودم.حتی در روزهایی که جوان بودم این قدر ندویده بودم ولی انصاف این روزها در رودربایستی این برنامه ها و دستگاه ها مانده ام.امیدارم امسال شرایط به شکلی رقم بخورد که فرم تیم عالی باشد و امسال بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم و هواداران را به استادیوم بیاوریم.البته همه این موارد به صبوری مردم و طرفداران استقلال برمی گردد.

*هواداران همیشه حامی استقلال بوده اند

هواداران استقلال که همیشه به ما لطف داشته اند و در سرما و گرما تیم را حمایت کردند.انرژی که از سکوها به تیم تزریق می شود، باعث می شود بازیکنان کارهایی را که شاید نتوانند  را انجام بدهند. این موضوع خیلی تاثیر دارد.ما هم تلاش می کنیم گوشه ای از محبت هواداران را جبران کنیم.حضور این هواداران باعث می شود بازیکنانی که تازه به استقلال آمدند زودتر از آنچه در ورزشگاه آزادی به میدان بروند و جو سکوها را درک کنند در تمرین این جو را درک کنند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =