رهبر انقلاب گفته اند:"دشمنان تلاش دارند از موضوع حقوق‎ها مستمسکی بر ضد نظام ایجاد کنند" اما مگر این حرف توی گوشمان می رود،ما اصولگراها؟


هم ایشان فرموده اند"در دولتهای قبل(در مورد حقوقهای نامتعارف) کوتاهی هایی شده است" اما به خرجمان نمی رود ما اصولگراها.

در8سال دولت پاکدستان، به اندازه صدهاسال بخور بخور انجام شذه است، اما از تاریخ ایران زمین،پاک کرده ایم آن 8سال را،ما اصولگراها.

در قضیه فیش های کلان،غیر از ساحت قدسی دولت پاکدستان،همه دولتهای قبل تر از آن ، حتی شاه سلطان حسین صفوی ، داریوش سوم و هووخشتره را مقصر جلوه داده ایم، ما اصولگراها.آن وقت حسن روحانی آمده و می گوید:"فیشهای حقوقی را دستمایه بازی سیاسی نکنید" پس چه کنیم آقای رئیس جمهور،ما اصولگراها؟

بازی سیاسی نکنیم؛دروغ پراکنی نکنیم؛شایعه نسازیم؛ نظام را تضعیف نکنیم؛ غارتهای دولت پاکدستان را لاپوشان نکنیم؛... پس چکارکنیم ما اصولگراها؟

چه توقعاتی دارد آقای حسن روحانی، از ما اصولگراها!

فیش 50 میلیونی را این جوری(500000000ریال) می نویسیم و درآمد 800000000000دلاری نفت در آن 8سال طلایی را این جوری(هشت دهم تریلیون دلار) می نویسیم، ما اصولگراها!

                                                                                            ***

می خواستم بگویم ، این کارهایی را که در بالا نوشته شده،همه مان انجام نمی دهیم ما اصولگراها و افراد شریف زیادی هم وجود دارند در بین ما اصولگراها.

اما ندیدم و نشنیدم در خیل این همه آدمهای شریف، یکی شان نه با نهیب و فریاد، که در گوشی و یواشکی برای "معرفت داشتن" نصیحتی کند به ما اصولگراها.

اگر هم کسی نصیحتی کرده است، یک گوشمان در  و گوش دیگرمان دروازه بوده است، ما اصولگراها. از بس که اهل امربه معروف و نهی از منکریم، ما اصولگراها!
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554258

برچسب‌ها